Hallo,
na een geruime tijd in de kast gezeten te hebben en geen tijd gehad, de draad toch terug opgepikt... enfin geprobeerd.
ik kreeg de naze niet goed afgesteld en het ding vloog voor geen meter. dan heb ik gezien dat er 1 van de motortjes veel warmer kwam en stinkt ( dus die was niet goed, al kon ik niets zien) die motors kun je bij hk enkel per 4 kopen...
ondertussen heel wat gevlogen met een maat zijn zmr racer met cc3d naar volle tevredenheid.
ik had nieuwe motortjes besteld ( de multistar elite 2204 2300kv's) en die op mn frame gemonteerd, maar nog steeds ging het niet. ik heb (omdat de rest van de club) ook een cc3d besteld, nieuwe regelaars, nieuwe pdb,... alles nieuw dus, gisteren opgebouwd, vandaag geprobeerd... weer van hetzelfde. dus nu vermoed ik dat de nieuwe motoren terug niet doen wat ze moeten doen... 1tje ervan tikt al van in het begin, hier zat wat lijm van de magneten niet goed, nu is alles proper en goed, ik kan een onbepaalde tijd vliegen, en dan maakt hij plots een flip en valt hij de lucht uit, erna kan ik terug opstijgen, maar dan gebeurt het opnieuw....
solderingen zijn allemaal nieuw nu, ook zijn er geen montageschroefjes te lang, wat doe ik verkeerd?
cc3d met cc3d pdb
4x multistar motoren
4x spider opto esc 12amps
3cell 1800mah en 5x3 gemfan props
immersion rc 600mw zender
fpv camera van fpv rotterdam
en enkele leds
ik vind het een leuke uitdagende tak van de hobby, anders dan dat we gewoon zijn, maar op deze manier is de pret er snel af.
kon er wellicht al 2/3 werkende hebben