Flip-flop lak van parma

Hallo

Wie heeft er ervaring met de flip flop lakken van parma. Ik wil een model auto spuiten maar deze lakken zijn bij een autolakbedrijf niet te betalen 150 tot 400 euro/liter!!!!! Kleinere hoeveelheden niet te krijgen. Nu heeft parma een betaalbaar alternatief maar weet niet hoe het uitvalt de kleureffecten.

Voorbeeld flip flop lak;

flipflop.jpg

he hans.

wat voor auto wil je spuiten ??

de meeste rc auto's hebben namelijk een lexan body en die wordt aan de binnenkant gespoten.
en daar heb je speciale verf voor nodig (mocht je dit nog niet weten )

@ Marc,

Ik wil een slotauto gaan spuiten en ik heb altijd de gewone lakken van parma gebruikt en dat is tot nu toe goed gegaan. Maar nu wil ik de F-F lak gaan toepassen en weet niet wat het resultaat gaat worden. Ik kan de kap niet overspuiten ( als het mislukt ) omdat deze dan te zwaar wordt voor wedstrijden.

Hans

dan hoef je niet de speciale poly carbonaat verf te gebruiken.

misschien een tip ?
een busje halen en proefspuiten op een stukje plastic

ik wist trouwens niet dat je aan slot racen deed.
is wel toevallig want een maat van me doet het ook en ik dacht ergens in de buurt van eindhoven

hans, zwarte ondergrond, dan de flipflop van fascoloiur erover en aflakken, geeft exact de flop in je foto.

hallo,

Ik heb de slotcar gespoten met de flip flop lak van parma, de daarna afgelakt met 2k blanke lak. Alles ziet er geweldig uit, alleen een foto van het resultaat lukt niet, omdat de kleuren niet overkomen op een foto. Misschien met daglicht dat het lukt.

Hans

Back