Fliton PRODIGY 3D

• Topicstarter Topicstarter Didier
  • Startdatum Startdatum
Succesvol maiden! :D

Vanavond heeft Derk m'n Prodigy ingevlogen :D
Nadat hij mijn iets te enthousiaste 45 graden 3D uitslagen flink had gereduceerd de lucht in, Derk moest flink trimmen :? ,nog wat rondjes en perfecte landing.
Toen ik nog een paar minuutjes de lucht in met uitgetrimde kist, vliegt erg goed en makkelijk!
Prima landing, alles heel, top!

Laat de zomer maar komen :wink:

'T is wat stil in dit draadje...

...hoe staat 't met de bouw van de diverse Prodigy's?
...wie komen er allemaal naar Boskoop E-meeting 6 mei met Prodigy?

Groepsfoto / film van zwerm fladderende Prodigy's ?

Ik kom zowiezo, met Prodigy en YAK 54 :wink:

Mvg,

Koen

Ik heb de mijne al verspeeld :oops: nieuwe is in bestelling , als het mee zit heb ik hem op tijd.
6 mei word mooi vliegweer , en het schijnt druk te worden.
rbc is er ook met nieuwe toestellen.
gr. Lex

De mijne is inmiddels ook klaar. Ik heb er nu ongeveer een tiental vluchten mee gemaakt.

Hij vliegt fijn en zoals al eerder gezerg erg neutraal. Een echte aanraader dus!!! Ik heb al veel bekijks gehad op de club met mijn nieuwe model.

Helaas kan ik 6 Mei er niet bij zijn :cry:

Groeten Jeroen.

@Lex: balen, succes met bouwen nieuwe!

@Jeroen: congrats! yep, fijn kistje he, jammer dat ik je niet zie 6mei

6 mei, eens kijken of ik erbij kan zijn.

Morgen ga ik mijn 2e vlucht doen verwacht ik, de 1e vlucht met deze motor/accu, en ik heb ook de aanstuuring van de roeren iets stijfer gemaakt (kon eerst buigen).
Het word dus een soort 2e maiden ;). De 1e keer waaide het namelijk ook nogal behoorlijk.

Gister heb ik hem gevlogen en 2 succesvolle vluchten gehad, hij vloog echt heerlijk.
Bij de 3e gecrashd, mijn fout.
De kist is behoorlijk kapot, 1vleugel en de neus zijn in stukjes.
Ik tweivel er nog over of ik een nieuwe koop.

:cry:

Tsja.... mooi kistje, maar van hout hè. Daarom wacht ik maar gewoon op de Elapor Acromaster van MPX.

Ontzettend sneu om zo snel zo´n mooi kistje te verliezen. :cry:

:D

Zoals te vinden op pagina 3 van dit draadje:

willemb zei:
Voor iedereen die wil weten waar je producten van Fliton kunt kopen in Nederland, o.a. de Prodigy:

Ik heb gezien dat ze ze verkopen bij van Giessel Modelbouw in Enschede. Dit is een vrij nieuwe modelbouwzaak aan de Poolmansweg 152 aan de rand van Enschede. Dus goed bereikbaar vanaf de snelweg. Hun telefoonnummer is 053-4312100 en ze zijn ook bereikbaar via info@vangiessel.nl.
Zij hebben nu net de Edge 540 en de Extra 330 mini binnen uit Hong Kong maar ook de Prodigy of Extra 330 Freestyle is gewoon leverbaar.

Hoi

Ben gister begonnen met de bouw van de Prodigy 3D, ik maak foto's tijdens de bouw wanneer hij klaar is zal ik ze eens posten..

Tot spreeks,

Robbin :spam:

Mijn Prodigy is te koop :D

Inclusief servo's, prop, propadapter en uiteraard een Strecker.

Dus accu en ontvanger er in, afstoffen en vliegen maar!

Niet veel mee gevlogen, altijd keurige landings :wink: en in zeer goede staat.

T.e.a.b.

Interesse, stuur PB

Mvg,

Koen

Nog steeds te koop?
Ik zoek er een het liefst leeg of met servo's (strecker, accu, reg heb ik al). Dus wie er eentje heeft liggen en er van af wil stuur ff een pb.

(Of als iemand een alleen een motorkap heeft ook graag een pb)

Sinds gisteren ook in het bezig van een Prodigy met strecker 260.10LU motor en flightpower 3s1500, zou ik hiermee volstaan met een 25A regelaar?

Grt.

Back