Flower class corvet

Wie kan me helpen aan de bouwtekening (spantenplan ect) van een Flower class corvet, of weet waar ze te krijgen zijn?
Heb er zelf 1 van Deans Marine, hout 130 cm, maar worden niet meer gemaakt in deze schaal.

Flower Corvette Agassiz

Hoi,
ik heb een e-boek gedownload over een Flower Class Corvette, compleet met spanten doorsnedes en schaal tekeningen. Ook foto's staan er in.

Het boek heet: Anatomy of the ship: The flower Class Corvette Agassiz

Groeten,
Willie

Moest even zoeken, maar heb hem nu ook kunnen downloaden.
Idd spantenplan ed staat er duidelijk in.
Inmiddels ook mijn verloren gedeelte van de bovenbouw boven water kunnen krijgen na 5 uur dreggen met zijn 2'en.
Zo goed als onbeschadigd, alleen de mast ontbreekt.
Maar had daar geen dag langer moeten liggen dan waren alle verbindingen los gekomen en was hij uiteen gevallen denk ik.

Hoi,
ik heb een e-boek gedownload over een Flower Class Corvette, compleet met spanten doorsnedes en schaal tekeningen. Ook foto's staan er in.

Het boek heet: Anatomy of the ship: The flower Class Corvette Agassiz

Groeten,
Willie

Fijn dat je het meeste hebt kunnen bergen. Ik hoop dat je iets aan het boek hebt, ik heb de Snowberry van Revell, is wel iets anders van vorm dan de Agassiz.

Willie

Heb ik vroeger ook gehad, volledig RC.
Een schitterend schip, alleen kwetsbaar.
Maar had een enorm mooi vaarbeeld in de vaarbak.
Zo eerst ff lijm halen, begint overal los te laten op de lijm verbindingen.
Eerst goed schoongemaakt, staat nu te drogen.

Fijn dat je het meeste hebt kunnen bergen. Ik hoop dat je iets aan het boek hebt, ik heb de Snowberry van Revell, is wel iets anders van vorm dan de Agassiz.

Willie

Back