Fly and have Fun on floats (VIDEO)

Goed filmpje; eindelijk weer eens een filmpje waarin het toestel niet een stipje wordt, en de camera het redelijk strak volgt :D

Is het toestel nou veel stabieler geworden met die drijvers (rugvlucht moeilijker, bochten makkelijker) of maakt het niet veel uit?

Bart

heey dat ziet er vet leip uit :D
zou door het gewicht het vliegtuig stabieler vliegen ?
omdat het gewicht lager als de vleugel zit
of is dit een misvatting van mij

bdoets zei:
Goed filmpje; eindelijk weer eens een filmpje waarin het toestel niet een stipje wordt, en de camera het redelijk strak volgt :D

Is het toestel nou veel stabieler geworden met die drijvers (rugvlucht moeilijker, bochten makkelijker) of maakt het niet veel uit?

Bart
Bedankt voor compliment ik zal het doorgeven aan mijn vrouw want die heeft gefilmd namelijk :lol:

Hij vliegt inderdaad stabieler hoewel rugvlucht nog steeds goed mogelijk is. Ik heb bij mijn laatste gevlogen accu zelfs rollende cirkels gevlogen en ben aan het hooveren geweest. Dit is alleen niet op de film gekomen maar dit ga ik de volgende keer wel even filmen natuurlijk.

PH_AJH zei:
Nu op naar iets groters, dan krijgt het watervliegen weer een extra dimensie omdat je hem dan niet zomaar van het water tilt.
Ja dat moeten we maar eens bekijken, eigenlijk heb ik nu ook veel lol zo maar wie weet.

lip zei:
zou door het gewicht het vliegtuig stabieler vliegen ?
omdat het gewicht lager als de vleugel zit
of is dit een misvatting van mij
Nee dit is geen misvatting van jouw hij vliegt stabieler.

Mvg,

Daniël.

Back