Fly-in DMC op 21 juni. Allen welkom!

dmcflyinn2008ju7.jpg

@ Jens

F3M, wat is dat?
Pampa model fighters is trouwens vlakbij, dus kan je voor en na je vlucht nog komen.

@ Marco

Cat. 2 zijn modellen met een opstijgmassa van meer dan 12kg.
Cat. 3 zijn modellen met een opstijgmassa van meer dan 25kg.
Dit is int kort uitgelegd.

Er zal een cat.3 piper cub vliegen.

Joeri,

de wedstrijd is op zondag, dus geen regen om er zelf niet te zijn nietwaar ?

we zouden zaterdag trainen op helchteren. Maar misschien een goed idee om naar jullie af te zakken 's avonds voor de BBQ. Dan hoeven we dit al niet zelf te doen.

Joeri,

de wedstrijd is op zondag, dus geen regen om er zelf niet te zijn nietwaar ?

we zouden zaterdag trainen op helchteren. Maar misschien een goed idee om naar jullie af te zakken 's avonds voor de BBQ. Dan hoeven we dit al niet zelf te doen.

Wedstijden vliegen zegt me voor het moment niets, ik heb de tijd niet om te trainen en in het weekend ga ik dan liever in Schaffen wat rondtuffen. Misschien de volgende jaren als ik wat meer tijd heb.

'S avonds komen BBQ-en is ook goed.:thumbsup:

Misschien is dat wel een idee... misschien kunnen we er dan wel nog eens een vluchtje zetten

Joeri,

tot hoe laat is de BBQ ? 18u is wel wat te vroeg voor ons. Anders komen we wel wat pintjes pakken en doen we de BBQ in Helchteren. Als dit van Jos mag tenminste.

Joeri,

tot hoe laat is de BBQ ? 18u is wel wat te vroeg voor ons. Anders komen we wel wat pintjes pakken en doen we de BBQ in Helchteren.

BBQ is vanaf 18u en duurt al snel een paar uur, als je voor 21u in Schaffen bent moet het zeker lukken.
Wij mogen tot 19u brandstof vliegen en tot 20u elektro.

Als dit van Jos mag tenminste.

Als je in Helchteren je 10€ maar betaalt om te vliegen dan zijn ze content.:rolleyes:

Ik heb het eens bekeken het is toch nog een 30 tal kilometers...
Het zal van de chauffeur afhangen :-)

Voorstelling van 50% Edge 540 ARF? Dan mag je wel opschieten met het assembleren:)

Grt.

Correctie, blijkbaar is de BBQ afgelast en zal door de plaatselijke koks zelfgemaakte spaghetti worden geserveerd.
Damn, ik had nochtans wreed goesting in BBQ!:roll:

Gr Wim

Back