Fly-Inn Keldonk

Het was weer als vanouds, schitterend weer en volop piloten.
Ik mag wel zeggen dat het een gezellige vliegdag is geweest op enkele crashses na, jammer voor deze piloten die zijn toestel op een fly-inn moeten zien crashen.
Hopelijk hebben ze de volgende fly-inn meer geluk.
Ik ben benieuwd naar de vele foto's die zijn gemaakt, wil je ze op de site van http://www.fly.to/electricmeeting_sticks laten zien ( of een url waar de foto's staan), stuur ze dan even door naar j.vandam@chello.nl dan zorg ik ervoor dat ze erop komen staan.

Bedankt en tot de volgende Fly-Inn.

Hans :D

Hallo allemaal in Keldonk bij de Sticks.
Het was grandioos zondag bij jullie.
Het weer was bijzonder, erg heet, de accu's ook.
Maar dat mag de pret niet drukken.
De foto's op de stickssite zijn prachtig, vooral die van mijn rode dubbeldekker bedankt.
Degene die niet geweest zijn hebben veel vliegpret gemist.
Groetjes van Han en tot 6 juni 2004.

Hallo Han,

Ik had gelukkig mijn fototoestel bij, maar ik denk dat er nog wel meer foto's volgen van andere leden. Ik krijg er als het goed is ook nog een paar bij van een toeschouwer.

Ik zelf was niet zo weg van de kwaliteit van mijn foto's op die dag, maar ja mijn camera zal ook wel een tikkeltje oververhit zijn geweest. :lol:

Het was wederom een geslaagde electro meeting, met helaas een paar crashes ... :(

Ik vind de foto van Jindra die achterna gezeten wordt door een stel vogels de mooiste foto. :P

DSC05506.jpg

Hopelijk kan ik ook de electro meeting in Winssen bijwonen, want ik ga binnenkort efkes op vakantie (Last Minute).

Groetjes,
Emile :banana:

Back