Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe je de filmpjes van de flycam2 kan omdraaien want als je de flycam bovenop de vleugel bevestigd en de lens rechtop zet filmt hij dus op zijn kop!
grt, Robert
Ah ja, stom.. dat ik daar niet eerder aan gedacht had. Het klopt wat Grondsnuiver zegt. Ik heb zelf ook de voorlaatste fw en kan bij aanzetten het beeld al omdraaien..:sleepy:
Robert, die FlycamOne2 van je heeft gewoon de nieuwste firmware nodig. Daarmee kan je het opnemen al onmiddelijk omdraaien. Gewoon al bij het aanzetten !
Daarmee is je probleem mogelijk al opgelost.... Zoek even op google op "Flycamone2 + firmware". Zie net dat er al versie 4.01 is. Zelf ook maar eens updaten. De synchronisatie tussen beeld en geluid schijnt te zijn verbeterd !
hallo allemaal,
ben er een tijdje mee aan het puzzelen geweest maar het is gelukt! bedankt allemaal.
Grt Robert
Dus toch niet zo'n PC Leek, vertel eens hoe je het gedaan hebt.
Zit er ook over te denken maar durf niet erg, ben bang dat de camera onbruikbaar wordt.![]()
Waar ik nu tegenaanloop met mijn FlycamOne v2. is dat de cam een x aantal foto's maakt en dan vanzelf uitgaat in de vlucht. Wanneer ik vervolgens landt en de cam opnieuw aanzet, dan werkt dat gewoon. De accu is dus niet leeg, maar hij stopt spontaan met filmen of foto's maken.
Hebben meer mensen hier last van? Of is er iets tegen te doen?
Ik heb er de laatste fw. al op staan.
Good afternoon,
Recently I have bought a FlycamOne V2. I have updated it to the latest firmware version and it works as long as I have the cam in my handpalm. When I put it on my desk of the car, or on a plane it makes a couple of pictures and then sudenly it turns off in the air, or while I am driving. The same problem I have while making a movie. Its recording a couple of seconds, maybe a half of a minute and then it turns off.
When I land the plane, I can turn on the cam again and start all over. So it doesnt look like the batery is empty.
Is this a common problem, and how can I fix this?
I hope to hear from you soon.
Heb direct maar even een mailtje gestuurd. Even afwachten wat het antwoord gaat zijn.
Is volgens mij toch je accu die even onder een bepaalde spanning zakt en dan schakelt de flycam uit.
Als je dan land dan kun je hem gewoon weer aan doen en werkt hij toch nog. Hoe kouder het is des te sneller dat dit gebeurt.
Ik heb een 800mah lipo cel aan de achterkant van de flycam gemonteerd en de interne eruit gehaald die maar 220mah is. Hierna geen enkel probleem meer gehad en kan mijn hele 2Gb kaart vol filmen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spijker46 Bekijk bericht
Heb direct maar even een mailtje gestuurd. Even afwachten wat het antwoord gaat zijn.
al antwoord terug gekregen?
ben hier wel nieuwschierig naar.