Flycamone2

Discussie in 'Model elektronica' gestart door skyhigh, 29 sep 2007.

  1. skyhigh

    skyhigh

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    1.355
    Locatie:
    Utrecht .
    en hier is de nieuwe flycamone
    http://www.modellbauversand.de/s/pi130/pd2319.htm
    [​IMG]
    afmetingen : 40x80x14 mm
    Gewicht : 32 g

    en waar ik heel blij om ben is : dat de kamera ook naar boven gericht kan worden
    (nu kan je naar voren filmen)

    [​IMG]

    heeft iemand er een, of heeft info, geef dat dan aan in dit draadje :D
     
  2. kraaijer

    kraaijer

    Lid geworden:
    15 jun 2006
    Berichten:
    652
    Locatie:
    Brussel - B
    Wat ook interessant is, is dat je hem blijkbaar via de zender kunt bedienen...

    Leuk, ff in de gaten houden als ie uitkomt.
     
  3. dirk57

    dirk57

    Lid geworden:
    3 aug 2003
    Berichten:
    1.534
    Locatie:
    Zeewolde
    PPfff, heb dit weekend net een Flycam-one-1 besteld, gewoon voor de lol. De lol is nu al iets minder :wink:

    Iemand nog een leuke Flycam-one kopen, voor wie niet kan wachten bijvoorbeeld? :roll:

    Dirk
     
  4. relaxteb

    relaxteb

    Lid geworden:
    10 dec 2006
    Berichten:
    327
    Locatie:
    Grave
    volgens mij kan die op de spanning van je accu meedraaien via een vrij kanaal : Externes Laden über die Kontakte der Rückseite
    is ebenso möglich, wie das externe auslösen. (z.B. durch einen freien Kanal an der Fernbedienung)
     
  5. Ruben Jansen

    Ruben Jansen

    Lid geworden:
    21 dec 2006
    Berichten:
    668
    Inderdaad een leuk ding, ben wel beniewd naar een filmpje om te kijken hoe die het doet :D
     
  6. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Maar waarom heet ie dan niet Flycamtwo? :)

    Ik ga toch eens in November wat rondkijken, misschien ook leuk voor in de battlebots.
     
  7. Guus

    Guus

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    794
    Locatie:
    Emmeloord
    Het is maar net wat je wil het is geen HD maar het is wel leuk
    Hoe helderder het weer hoe beter de beelden en als ze het op internet zetten verkleinen ze het ook nog dus gaan de beelden ook achteruit.
    Ik heb er een filmpje mee gemaakt 1,38 min maar is 19,2 Mb dus maak je ze kleiner en gaat behoorlijk tengoed van de kwalietijd
     
  8. Jakkie takkie

    Jakkie takkie

    Lid geworden:
    20 jun 2006
    Berichten:
    1.267
    Locatie:
    Zutphen
    Heeft iemand de flycamone 2 al besteld en zo ja waar? Ik vindt de verzendkosten nogal fors bij modellbauversand.de....
     
  9. simendewulf

    simendewulf

    Lid geworden:
    5 okt 2004
    Berichten:
    3.032
    Locatie:
    evergem
    volgende maand ( 1 - 4 November ) ga ik naar de beurs Faszination Modellbau Friedrichshafen
    daar ga ik hem trachten mee te brengen .
     
  10. skyhigh

    skyhigh

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    1.355
    Locatie:
    Utrecht .
    mooi :thumbsup: ik ben benieuwd!
     
  11. Teus

    Teus Guest

    Keep us informed 8)

    Wij gaan naar Faszination Modellbau Bremen :p (23 t/m 25 nov.)
     
  12. jetpropdlx

    jetpropdlx

    Lid geworden:
    10 jun 2004
    Berichten:
    2.632
    Locatie:
    Maasmechelen/Hapert/EBZW
    Ben ook benieuwd naar de eerste beelden.
    voordeel van het draaibare "oog" van de camera is dat als je hem plat monteerd niet alles in spiegelbeeld is zoals met de eerst versie (montage plaat met spiegeltje)
     
  13. Stefan666

    Stefan666 Guest

    En bediening aan de zijkant, helemaal ideaal!
    ( niet zoals nu, aanzetten en dan vasttapen )

    Sinterklaaaaas ! heb wat op m'n lijstje :)

    Stefan
     
  14. Cade

    Cade Guest

    De officiele site:

    FlyCamOne2

    Ook hier zijn op dit moment helaas nog geen filmpjes op te bewonderen, maar dat zal niet lang meer duren.

    Ik vond de FlyCamOne ook een machtig ding maar heb 'm niet gekocht i.v.m. de lage resolutie. Ik had mezelf voorgenomen om te wachten op een nieuwe versie met een minimale videoresolutie van 640x480 en hier is hij dan eindelijk! Als die net zo filmt als mijn Canon Ixus 40 digitale fotocamera in 640x480 dan is het de mijne!

    EDIT: lees net dat die ook als bewakingscamera gebruikt kan worden....UBER COOL! :)
    "After a day full of action the FlyCamOne² will take over the next job: with its integrated motion detector it will keep a watch over belongings in the hotel room and lets itself run as a webcam or external disc drive as well."
    De mogelijkheden zijn dus bijna onbeperkt. Ook al heb je helemaal niks met modelbouw dan nog is het een ongelooflijke gave gadget om te hebben.

    EDIT2: Hier een filmpje van mijn Canon Ixus 40 om te laten zien wat voor kwaliteit ik zou wensen (of beter :D) voor de FlyCamOne2. Ik ben echt benieuwd naar de eerste beelden.
     
  15. XXL66

    XXL66

    Lid geworden:
    10 aug 2007
    Berichten:
    552
    Locatie:
    BE
    Volgens de officiele site zou ie pas 20/11/2007 in europa beschikbaar zijn. Vreemd is wel dat het downloadmateriaal (van 20/10/2007) nog altijd maar gerenderde beelden zijn te zien. Heeft men dan zelfs geen prototype om te laten zien ?
     
  16. vleugel

    vleugel

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    190
    Locatie:
    Delft
    Dit is inderdaad een heel leuke camera, is dit apparaat later ook in Nederland te koop??
    waar???

    vleugel
     
  17. vleugel

    vleugel

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    190
    Locatie:
    Delft
    Ja dat heb ik gelezen ze komen volgende maand uit, maar mijn vraag is worden ze ook in nederland verkocht en is er al bekend wie ze gaan verkopen in ons land.....

    vleugel
     
  18. Cade

    Cade Guest

    Is toch geen probleem? :) ;)
     
  19. maxxie

    maxxie

    Lid geworden:
    3 mrt 2007
    Berichten:
    177
    Locatie:
    Rotterdam
    @Cade:
    De kwaliteit van je IXUS zal deze FlyCam nooit halen en dat heeft puur te maken met de lenzen. Het Lens oppervlakte is een stuk kleiner en bovendien zijn de lenzen van een IXUS erg goed. Uiteraard blijft de FlyCamOne2 natuurlijk een leuk hebbeding.

    Mocht sinterklaas te snel langskomen dan zal de kerstman hem toch wel in zijn arreslee hebben :wink:

    Gegroet,

    Max
     
  20. vleugel

    vleugel

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    190
    Locatie:
    Delft
    Ik ben nog eens gaan zoeken op het internet naar de flycamone2 en deze is ook te bestellen bij http://www.airace.nl/










    FlyCamOne2
    €59.95
    5 van 5 sterren
    Ongelofelijke kwaliteit in relatie tot prijs, gewicht en afmeting. Deze mini-cam geeft betere resultaten dan menig sports-cam en dat voor veel minder geld!! Daarnaast is de cam ook nog eens te gebruiken als USB-stick, geluidsrecorder en fototoestel, kortom voor wat mij betreft een echte aanrader!
    Datum toegevoegd: 17/10/2007 door: Tom Harmsen In de schijnwerpers [meer]
     

Deel Deze Pagina