Naar aanleiding van Vliegman opmerking.
Beste Vliegman en de rest van de lezers,
We doen ons best om de genoemde 2 problemen op te lossen, de reden dat ik niet op het forum reageer is dat de gebruikers meestal via een PB mij een email gestuurd hebben en of reeds telefonisch contact met ons opgenomen hebben. Maar vaak lees ik hun stukje ook te laat om nogmaals op de forum te reageren, de forumdiscussie is dan 3 pagina’s verder. Heellaas zit ik niet elke dag achter het forum.
De meest bekend probleem is dat de 2 gig kaarten soms niet filmen terwijl ze dit wel moeten doen, hellaas weet zowel de fabrikant als ons 5 testpiloten niet exact wat de reden hiervan kan zijn. Soms wordt het probleem verholpen als men de firmware download heb ik verschillende keren gehoord maar dit heb ik niet bevestigd gekregen van ons testpilooten! Om zeker van te zijn dat het niet aan de SD kaart ligt heb ik vorig week 6 verschillende hoog snelheids SD kaarten van 2 gig besteld, ik hoop het in de loop van komend week uit te kunnen proberen.
Een andere probleem is dat de kleuren soms blauw of groen worden tijdens het filmen: de fabrikant beweert dat dit enkel voorkomt als het weer te koud is, met koud wordt hier -1 tot 4 C bedoeld. Volgens Berto (ons fanatiekste testpiloot) kan het daar niet aan liggen. De rest van de testpiloten beweren dit nog niet tegengekomen te zijn. (3 van ons 5 testpiloten zijn fanatieke MBF gebruikers, ik vindt het dan ook erg jammer dat Berto als enige zich in de discussie mengt!)
Zodra er wat meer bekend is hierover zal ik of Berto het op het forum zetten.
Ik hoop dat het wel voor iedereen duidelijk is dat we ons uiterst best gedaan hebben en nog steeds aan het doen zijn om van de flycamone2 een succesvol hobby product te maken. De flycamone2 is niet een massa product waar een groot bedrijf achter staat, er zijn namelijk ca. 3500 stuks van geproduceerd, en het bedrijf hierachter telt 4 werknemers. Net als bij elk nieuw electronisch product zullen er hier en daar wat schoonheids foutjes in zitten, het is eenmaal onmogelijk om bij zon product alles in een keer goed te doen. Mocht je problemen met je flycamone2 en of een tip waardoor de flycamone2 beter van wordt neem gerust contact met ons op, we helpen je graag en zullen je ook dankbaar zijn!
Hartelijke groeten,
Zapata