Flycamone2

die van mij schijnt in de post verdwenen te zijn (ik had hem teruggestuurd voor reparatie). V-Nix zou contact opnemen met de post. ben benieuwd of er na mijn vakantie wat meer bekend is.....

wil nu ook wel eens filmen.....:(

Na wat problemen met mijn eerste FCO2 heb ik sinds een paar weken een andere gekregen van V-nix (de oude eerst terug sturen nl)
Maar deze heeft een ander verschijnsel: nl dat hij na een aantal minuten filmen op een vliegtuig uitvalt. terwijl als ik hem daarna terug aanzet hij nog makelijk 20min filmt. SDkaartje aleens vas geplakt met een stukje plakband helpt ook niet echt, maar ondetussen tich een paar filmpjes gemaakt afgelopen weekend op de Flugtag van Condor Wurselen (D)

hier het resultaat
YouTube - flugtag Condor Wurselen 2008 part1

YouTube - flugtag Condor Wurselen 2008 part2

Laatst bewerkt:
Hee Eric,

dat ziet er wel weer goed uit, heb jij nu de nieuwe versie met zilver glanzende lensbehuizing?
En zo ja zijn er nog verdere verschillen??

Hee Eric,

dat ziet er wel weer goed uit, heb jij nu de nieuwe versie met zilver glanzende lensbehuizing?
En zo ja zijn er nog verdere verschillen??

Ja het is de nieuwe met hoogglanzende camera kop en met de laatse softw (V3 geloof ik) zodat je de FCO2 ook 180° gedraait kunt gebruiken.

Het grote verschil voor mij is dat deze nu wel de SDkaartjes groter dan 512MB kan gebruiken (dat was het probleem met mijn eerste) EN dat ik nu nog korter kan filmen omdat hij er gewoon mee ophoud :fist:half weg een vlucht terwijl het kaartje nog niet vol is en de Batterij nog niet leeg:bad-words:
volgende keer de on off switch eens vast tape-pen??

Ik word steeds minder enthiosiast over de FCO2

office center heeft een samsung Hd camera op sd kaarten 25 bld/sec en 720P HD opname
ziet er echt goed uit en kost maar 119 euro en weegt 100 gram. Ik heb er erg mooie opnamen mee gemaakt met mijn easglider multiplex

Nog een toepassing van de FCO2 :)

Stelvio

Achterop de Jeep..

Stelvio Pas , ( Italie ) , topgear noemde het de mooiste weg van Europa.

Persoonlijk... vind dat ze gelijk hebben :D

( voor wie ook nog eens gaat, terugrijden via de Umbrail pas is een aanrader, geen asfalt, maar goed te doen )

Hallo,

Ik volg dit draadje nu al een tijdje en ik wou eens even polsen of er nog steeds zoveel problemen mee zijn.
Zijn er al hardware updates uitgevoerd bij de recentere toestellen?
Zijn er ondertussen ook al betere alternatieven (max €100)?

Groetjes,
Roel

Tja, problemen.....................
Feit is en blijft dat de FCO 2`s niet 100% feilloss doen wat je zo u verwachten en er is geen peil op te trekken.

Mijn laatste filmpje van de beide FCO`s op de Skymaster waren filmpje 3 en 4 van die avond.
Ik had eerst beide FCO`s naar voren gericht en van de ene waren filmpjes 1 en 2 okee, van de andere waren filmpje 1 en 2 alleen maar zwart beeld?!?!?!?!?!

Die FCO heb ik later blijkbaar naar achteren laten kijken en zonder iets speciaals te doen zijn filmpje 3 en 4 wel goed?!?!?!?!?!?!?!?!?

En dat kom je jammer genoeg vaker tegen :-(

Tja, problemen.....................
Feit is en blijft dat de FCO 2`s niet 100% feilloss doen wat je zo u verwachten en er is geen peil op te trekken.

Mijn laatste filmpje van de beide FCO`s op de Skymaster waren filmpje 3 en 4 van die avond.
Ik had eerst beide FCO`s naar voren gericht en van de ene waren filmpjes 1 en 2 okee, van de andere waren filmpje 1 en 2 alleen maar zwart beeld?!?!?!?!?!

Die FCO heb ik later blijkbaar naar achteren laten kijken en zonder iets speciaals te doen zijn filmpje 3 en 4 wel goed?!?!?!?!?!?!?!?!?

En dat kom je jammer genoeg vaker tegen :-(

Ik heb er intussen al één aangeschaft, dus ik vrees dat ik er sowieso wel zal achterkomen dan...

Yep, succes maar als ze het doen ziet het er goed uit en blijft het leuk om te zien hoe het er vanaf de kist uitziet :-)

Dus binnenkort ook van jouw capriolen filmpjes ;-)

Hallo,

Ik volg dit draadje nu al een tijdje en ik wou eens even polsen of er nog steeds zoveel problemen mee zijn.
Groetjes,
Roel

Hoi, Ik heb er ook al eea mee "gespeeld" en moet zeggen dat het bij mij eigenlijk wel goed gaat. De kleine problemen die ik in het begin had kon ik achteraf alleen maar toeschrijven aan "finger trouble", niet goed de instructies gelezen en onhandigheid zullen we maar zeggen. (Zo had ik geregeld de cam uitgezet zónder opnamens éérst stop te zetten met de shutter button, dus alle opnamens kwijt!!!!) Ik heb de versie met niet-glimmende kop zoals over geschreven wordt. Deze fco had ik ter leen van Jaap Gaasbeek maar ga er nu zeker zelf een kopen.....op hoop van zegen??

Groetjes,
Gerald

Deze fco had ik ter leen van Jaap Gaasbeek maar ga er nu zeker zelf een kopen.....op hoop van zegen??
Kijk dat zijn goed berichten en ninnenkort kunnen we dus veel meer jet filmpjes van jouw verwachten :-)

Back