voor je idee:
- persoonlijk zet ik mijn toestellen rond 8 minuten op de grond.
sommige toestellen kunnen langer, maar na die 8 minuten ingespannen vliegen vind mijn concentratie het wel goed..
dus eigenlijk is 8 minuten helemaal niet gek.
- stabilisatie gaat zelden echt helemaal uit
zou heel makkelijk kunnen dat wanneer je alles eruit sloopt, het ding makkelijker vliegt dan wanneer je nu de stabilisatie uit zet
- alles valt en staat met gewenning..
omdat je nu steeds de stab erbij pakt, leer je ook niet echt vliegen zonder
je weet wat je moet doen als het ding richting grond gaat.. waarom de stab het laten doen?
dit soort leertrajecten kunnen wel werken, maar je moet dan met jezelf afspreken dat het ding een reddingsmogelijkheid is
starthulp, misschien. landingshulp, in het begin.
ertussen zelf vliegen, tenzij problemen
het helpt om hierbij de knvvl figuren te oefenen. circuit vliegen, vanuit circuit je dingetje doen
voordeel van circuit is, dat je steeds hetzelfde beeld op het toestel hebt, en dus ook vlot gaat zien wanneer hij andere dingen doet
wordt het latere vliegen makkelijker en leuker van
- persoonlijk zet ik mijn toestellen rond 8 minuten op de grond.
sommige toestellen kunnen langer, maar na die 8 minuten ingespannen vliegen vind mijn concentratie het wel goed..
dus eigenlijk is 8 minuten helemaal niet gek.
- stabilisatie gaat zelden echt helemaal uit
zou heel makkelijk kunnen dat wanneer je alles eruit sloopt, het ding makkelijker vliegt dan wanneer je nu de stabilisatie uit zet
- alles valt en staat met gewenning..
omdat je nu steeds de stab erbij pakt, leer je ook niet echt vliegen zonder
je weet wat je moet doen als het ding richting grond gaat.. waarom de stab het laten doen?
dit soort leertrajecten kunnen wel werken, maar je moet dan met jezelf afspreken dat het ding een reddingsmogelijkheid is
starthulp, misschien. landingshulp, in het begin.
ertussen zelf vliegen, tenzij problemen
het helpt om hierbij de knvvl figuren te oefenen. circuit vliegen, vanuit circuit je dingetje doen
voordeel van circuit is, dat je steeds hetzelfde beeld op het toestel hebt, en dus ook vlot gaat zien wanneer hij andere dingen doet
wordt het latere vliegen makkelijker en leuker van