Flymentor

Hoi

Geen idee of dit de juiste plek is, maar dat merk ik wel....:

Ik heb een KDS450, een Flymentor en een Graupner mx- 16s met Assan module. Ik heb het bouwverslag (test-kds-flymentor-3d-4) gevolgd, de handleiding gelezen en sta nu op het punt mijn KDS van zijn elektronica te ontdoen en de flymentor in te bouwen. Alleen het enige waar ik nog geen raad mee weet is het volgende:

Alle mixers moeten worden uitgeschakeld. Maar ik kan in de zender (in het helimodel) er niet achter komen hoe ik dat moet doen. De zender heeft twee keuze modellen: vliegtuig of helicopter.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik eigenlijk een vliegtuigmodel zou moeten nemen en daar mee verder gaan. Dan heb ik geen TS (TuimelSchijf) instellingen. Of in het helimodel de TS mixers op nul zetten?

Wie heeft een idee?

Vast dank
Maarten

Laatst bewerkt door een moderator:
maak gebruik van een 90 graden ts instelling deze gebruikt geen mixers en behoud je de helie instellingen zoals idleup en th.

maak gebruik van een 90 graden ts instelling deze gebruikt geen mixers en behoud je de helie instellingen zoals idleup en th.

Eerlijk gezegd? Begrijp niet wat je bedoelt!
Ik kan in mijn zender niet zoiets als 90 graden instellingen vinden. Vermoed dat je het over een ander type zender hebt. Overigens hoef ik geen instellingen zoals idleup te bewaren. Ben al blij als ik hem zonder indleup heel houd...

Maak een nieuwe heli aan die heeft volgens mij standaard een 90 graden of ook wel genoemt een 1 servo swashplate.

Back