Flysky ontvangers

Discussie in 'Electronica' gestart door Tamrob, 22 nov 2021.

  1. Tamrob

    Tamrob

    Lid geworden:
    24 feb 2009
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Lier
    Hallo , heb een probleem bezit een Flysky FS-TH9X en verschillend ontvanger FS-R9B nu het probleem is als ik de ontvanger inschakel het rode led 1 maal blikt en dan niets meer normaal moet hij blijven knipper tot dat je hem hebt gebonden . dit bij al mijn ontvangers, heb ook geprobeerd ze te binden lukt ook niet . Heb bindplug gebruikt aparte voeding gegeven 4.8volt ook met een regelaar met bec systeem lukt niet . wie weet wat dit kan zijn .
    groeten
    Tamrob
     
  2. timmybeetle

    timmybeetle

    Lid geworden:
    3 sep 2010
    Berichten:
    481
    Locatie:
    Helden
    Beste

    Ik neem aan ( en dat is wat het is ) dat je bij het inschakelen van de zender als je wilt gaan binden de bindknop ( op de zender/zendmodule ) ook hier dan al hebt ingedrukt.

    Hans
     
  3. Tamrob

    Tamrob

    Lid geworden:
    24 feb 2009
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Lier
    Hans,
    als ik spanning op de ontvanger zet knippert het rode led 1 keer en dan niet meer ,normaal blijft de led knipperen .
    Bindplug zetten dan spanning voor zien om te binden led knippert niet doet niets ..
    kan zelf niet binden .
     
  4. timmybeetle

    timmybeetle

    Lid geworden:
    3 sep 2010
    Berichten:
    481
    Locatie:
    Helden
    Hallo

    Heb getest bij mij.
    1. Met de bindplug erin, dan spanning erop knippert de led.
    2. Druk bindknop in op mijn zender, en dan spanning op de ontvanger en knipperende led veranderd naar continu branden.

    Is de bindplug niet geplaatst dan zal de led inderdaad eenmaal aangaan.
    Controleer ook of de bindplug inderdaad in orde is, met een multimeter Ohms door meten op doorverbinding.

    Hoop dat je hiermee dan verder komt.

    Groet Hans
     
  5. timmybeetle

    timmybeetle

    Lid geworden:
    3 sep 2010
    Berichten:
    481
    Locatie:
    Helden
    Hoi

    Nog nieuws aangaande je probleem?
    Het probleem kan ook nog zitten in de losse zendmodule als jij de uitvoering hebt dat deze er van achter ingestoken zit.
    Zo ja dan zit het probleem waarschijnlijk binnen in deze module en wel de soldeerverbinding van de 5 connector pinnen op het circuit bord.
    Heb ikzelf ook gehad, door het eruit halen en weer terug zetten komt er druk op te staan en gaat het daar mis.
    Groet Hans
     
  6. Stoompomp

    Stoompomp

    Lid geworden:
    22 jul 2017
    Berichten:
    4.590
    Locatie:
    HELLEVOETSLUIS
    Opmerking. Heb je alle servo's verwijderd?
    Indien er zelfs één is aangesloten zal het binden niet lukken.
     
  7. timmybeetle

    timmybeetle

    Lid geworden:
    3 sep 2010
    Berichten:
    481
    Locatie:
    Helden
    Beste

    Net nog getest met een servo op kanaal 1, en kon gewoon binden.

    Groet Hans

    Helaas reageert topic starter op dit moment niet zal het wel druk hebben met andere zaken.
     
  8. Tamrob

    Tamrob

    Lid geworden:
    24 feb 2009
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Lier
    Sorry voor het laat antwoorden , maar zit nog steeds met het zelfde probleem heb 2 nieuw ontvangers gekocht en deze werken wel.
     

Deel Deze Pagina