FMS Corsair 1400mm serie

Hallo allemaal,

Ik had even een vraag over de FMS F4U Corsair 1400, dan wel Airfield F4U Corsair 1400mm.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen?
Ik weet wel een Duitse en een Tjechische site, en ik weet ook dat Nitroplanes hem verkoopt, maar ik zou hem het liefst in Nederland bestellen. Ik kan echter geen enkele modelbouwwinkel vinden die dit vliegtuig, dan wel vliegtuigen van de serie verkoopt.
Ik vind het een heel mooi model, maar om nou zelf te gaan bouwen lijkt me op dit moment nog niet zo'n goed idee. Eerst wil ik vliegervaring opdoen.

Ik hoor het graag van jullie..

Vriendelijke groet,

Jasper Daniel

fms vliegtuigen kopen

Hallo allemaal,

Ik had even een vraag over de FMS F4U Corsair 1400, dan wel Airfield F4U Corsair 1400mm.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen?
Ik weet wel een Duitse en een Tjechische site, en ik weet ook dat Nitroplanes hem verkoopt, maar ik zou hem het liefst in Nederland bestellen. Ik kan echter geen enkele modelbouwwinkel vinden die dit vliegtuig, dan wel vliegtuigen van de serie verkoopt.
Ik vind het een heel mooi model, maar om nou zelf te gaan bouwen lijkt me op dit moment nog niet zo'n goed idee. Eerst wil ik vliegervaring opdoen.

Ik hoor het graag van jullie..

Vriendelijke groet,

Jasper Daniel

kijk hier eens heb al 2 kisten bij hem gekocht erg goede zaak.

Flugzeuge | Shop | Giant Warbirds (1400mm) | Warbirds | FMS

greets hans

waar is FMS / AIRFIELD te koop

De FMS corsair (of AIRFIELD) is te koop bij HOBBYFLY RC Modellbau Internetshop I Ferngesteuerte RC Helikopter I RC Flugzeuge I RC Autos I RC helicopters I RC cars I RC airplanes. Je betaalt voor verzending 15,00 (ongeacht de hoeveel vliegtuigen die je bestelt.) Ze leveren binnen 2 dagen en de onderdelen zijn zeer ruim op voorraad. De prijs is lager dan waar ook omdat je altijd een bonuskorting krijgt die oploopt als je meer bestelt. Ik heb zelf de volledige FMS collectie en het is weergaloos goed en mooi. Alles zit erop: flaps, retracts, lichten etc. Meer waar voor je geld dan Parkzone. De 1400mm modellen vragen wel de nodige ervaring: zijn behoorlijk krachtig. FMS komt ook met een 1100 serie met alles erop en eraan. Je kunt ze al vinden bij Hobbyking.com, onder de aan durafly. Ook weer met alles erop en eraan. Ze 1100 serie kost bij Hobbyking zo'n 139 dollar excl. verzending. Volgens Hobbyfly.de komt FMS met de 1100 serie en gaan zij die ook leveren.

Back