FMS en MX-12... werkt dat?

• Topicstarter Topicstarter peterhuppertz
  • Startdatum Startdatum
werkt de standaard USB kabel voor op je mx12 ook op het softwarepakket van aerofly plan deluxe of heb je hier een speciale kabel voor nodig

Vliegeniertje zei:
Aiki zei:
Vliegeniertje zei:
Nog een klein nadeel van die Mulitplex kabel: hij geeft geen voeding naar de zender. Dus alleen vliegen met een volle batterij of met de lader aan....... :cry:
Ik weet niet of we dezelfde kabel hebben, maar mijn USB kabel met blauw led geeft wel voeding aan men MX-12.

Vreemd, bij mij ging het batterij alarm af na een paar uur........ Laat je die erin zitten trouwens of haal je die er uit?
Ik laat deze er in zitten heb onder tussen al 6 u met de sim gespeeld en nog steeds geen battery problemen.
Normaal krijgt je zender voeding van je USB kabel....

Het hangt van de zender af.
De kabel die je in de zender plugged kan het volgende doen:
- Zendmodule uit zetten
- zender voeden (ik heb het nog niet gezien)
- Alleen het signaal over de uitgang sturen maar de zendmodule niet uit zetten (batterij het snelste leeg)

Cypke zei:
werkt de standaard USB kabel voor op je mx12 ook op het softwarepakket van aerofly plan deluxe of heb je hier een speciale kabel voor nodig

Ik heb de usb kabel van multiplex gekocht voor de mx12 en die werkt prima met AFPL.........

wrobijns zei:
Het hangt van de zender af.
De kabel die je in de zender plugged kan het volgende doen:
- Zendmodule uit zetten
- zender voeden (ik heb het nog niet gezien)
- Alleen het signaal over de uitgang sturen maar de zendmodule niet uit zetten (batterij het snelste leeg)

• Ik heb de MX12, als ik de plug erin steek gaat hij vanzelf aan (ondanks dat de schakelaar op uit staat). De zendmodule werkt dan niet, alleen als ik hem echt aan zet bewegen de servos mee. Ik heb de batterij nog een keer opgeladen en hij lijkt nu op het zelfde niveau te blijven trouwens.........

Back