fms heli

• Topicstarter Topicstarter xanderdude
  • Startdatum Startdatum
X

xanderdude

Guest
ik heb een beetje geoefend op de fms met toetsen bord mar ik krijg niet helemaal onder de knie hoe je bochten moet maken help:P ik draai wel maar hij vliegt gewoon verder moet ik beetje naar links of rechts draaien?

groete xander

ey

je kan gewoon je rolroeren gebruiken om iets naar rechts te rollen (j & k) en dan op v dan kom je wel een eind :P

rol roeren.... ik feliciteer je als je die op een heli vind maar snap wat je bedoeld en dacht al zoiets gebruik ze alleen beetje om in bocht de heli recht te houden

uuuuh druk maar eens op j of k........ en bij bediening staat rolroeren dus......

Als je specifiek iets zoekt gewoon even googlen, [modelnaam] fms.
Kijk anders eens op: http://www.rc-sim.de/index_en.htm.
Ook op de site waar fms te downloaden is staan links naar andere sites met extra vliegtuigen en sceneries.

niels steigenga zei:
Waar kan ik meer modellen vinden dan alleen die standaard die er in staan??

Ik heb eventueel 600 modellen beschikbaar.
Dus als je iemand met een server weet, kan ik ze uploaden voor je (1 bestand)

@niels:
De bestanden die je download zijn ingepakte bestanden, gewoon uitpakken in: c/program files/fms/model.
Wel even opletten dat de modelbestanden los in de map model staan! en dus niet in een submap, anders werkt het niet!
Succes ermee

@Gammapooka
Als ik weet hoe groot dat bestand is, kan ik 'em mss op mijn webspace zetten!

Ik heb nu alleen de Raptor.30, Eco 8, Aerohawk en de standaardheli's(2) op FMS

Groetjes Geoffrey

Ik wil eventueel wel als er meerdere geinteresseerden zijn wel ff een ftp server opzetten waar de mensen het bestand kunnen downloaden....

Zal morge even aan de andere micro-heli vliegers doogeven op MSN, dan hoor je het wel.

Groetjes Geoffrey

Ik heb nog zo'n 850 MB webspace beschikbaar. Laat maar komen die handel. :lol:

Back