FMS-probleem

Hallo,

Ik heb sinds kort Areofly gekocht,maar Laptop is hier te traag voor(windows 98:oops:),en op de computers van mijn ouders mag het niet:mad:

Nu heb ik FMS terug op mijn laptop gezet,die ik met mijn zender bedien,deze wordt met een mono-kabel verbonden aan de lijningang van de pc.Vroeger ging dit heel goed.Nu nog maar...als ik geen gas geef,blijft mijn vliegtuig vooruitgaan,als ik meer gas geef,reageert hij hier wel op.Hoe komt dit?

mvg,

Gor

hay,

ik ben nieuw hier en net een rc simulator gekocht, hierbij adviseerde de verkoper ook het aerofly pro de luxe.
Kan jij mij aan dit programma helpen met de crack.

Mvg Hans

Er wordt hier alleen elkaars modelen gekraakt en geen illegale downloads... Dus pas op met je vraagstelling.
Gebruik FMS...
Das gratis te downloaden en werkt zelf op Vista nog prima...
Verder kun je op de WWW een groot aantal software fabrikanten vinden van de meest mooie simulatoren.
Dus gewoon betalen en niet via deze site om illegale sw vragen... Anders wordt je door de moderator verbannen...

Benno

Heb fms en werkt echt niet prima met vista, draait wel maar flikkerent beeld.
Als ik alle mails hier erover lees zijn er maar weinig tevreden alleen over aerofly.

met cd alleen ben je niets, kun je 100 keer installeren op evenveel PC's.

Wat je nodig hebt is de interface kabel, die moet je kopen tenzij je de illagale toer op wil.

Dus diegene die je enkel een cd verkocht heeft is de slimste geweest en jij de domste.

wat een niveau zeg, ja ik ben ontzettend dom.
Goh op xp werkt het wel, hoe kan dat nou?
goh, iedereen heeft hier problemen met vista, allemaal zijn ze ontzettend dom!
allemaal alleen een cd gekocht.

sorry voor mijn lompheid maar je lokt het wel zelf uit.

Back