Focke wulf 190d-9

Naar aanleiding van het bouwverslag van danny mulders hier ben ik bevangen van dit model.
Aangezien dit een meer jarig projectje moet gaan worden wil ik hem zo goed mogelijk schaal gaan bouwen. nu mijn vraag.

Welke bouwkit/ tekening is op dit moment het meest geschikt om hem zoveel mogelijk schaal te gaan bouwen?
Wing span van ogv 150 cm

wie o wie kan me meer info geven

Als je ook e.v.t. de A-4 prefereert dan zou ik de Bryan Taylor tekening aanraden. Spanwijdte 60.25" (153cm).

Waarschijnlijk is de tekening met vaste poten maar verder behoorlijk schaal en een bewezen goed vliegend concept. En de Cowl en Canopy zijn te verkrijgen.

Mijn allereerste bouwproject was de P-47 van hem in dezelfde schaal. Heerlijk om te bouwen/leren en zeer goed vliegend.

Tekening FW190 A-4 bij RC ModelWorld

Gr. Teus

hoi Teus dank voor je reaktie.
Het mag ook idd de a4 zijn of welke dan ook.
In elk geval komt er een focke wulf bij in het arsenaal.

Alle ideeen zijn welkom wie weet.

Laatst bewerkt:
Voor je een tekening uitzoekt, kijk eerst of je een passend retrackt systeem en poten met wielen kunt aankomen.
Een Focke Wulf is nu eenmaal zeer karakteristiek wat dat betreft, en die poten moeten geen sluitpost worden.

Voor je een tekening uitzoekt, kijk eerst of je een passend retrackt systeem en poten met wielen kunt aankomen.
Een Focke Wulf is nu eenmaal zeer karakteristiek wat dat betreft, en die poten moeten geen sluitpost worden.

ook weer een welkome tip.Maar als ik het goed begrepen heb staat er een beschrijving in van de maten voor de rereackt om ze zelf te bouwen?

Het liefst ga ik toch uit van een bouwdoos maar als dat het beste is ????

Laatst bewerkt:
Heren bedankt voor jullie info.

Het gaat worden de focke wulf fw190 a4

de retracks zouden als het goed is op de tekening vermeld staan hoe te maken.
Het is dan ook de bedoeling dat die handmatig gemaakt gaan worden.

De bestelling gaat de deur uit zodra ik mail terug heb van bob holman alwaar ik de tekening ga bestellen.

nu volgende vraag wie heeft nog perfecte info voor de a4

Back