FOD screens bij Hobbycity

Ik heb op hun forum dingen gezien over <500 dollar kostende P20 turbines.
Zegt jullie dat wat? ;)

Ja, dat moet rommel zijn. Een jetjoe krijg je niet eens voor dat geld, en dat is al geen super spul (ja werkt aardig maar niet voor iedereen geschikt, heeft wat aandacht nodig).

Ik denk dat we nog wel even verder kunnen dromen maar heel veel goedkoper dan nu kan niet. HK service is ook nog niet goed en met zo'n dure aankoop is het risico gewoon veeeeeeeel te groot. Kan je veel beter een 2e hands jetcat opzoeken.

Die P20's van minder dan $500 is slechts wishfull thinking van wat forummers :-)
Ik heb Anthony Hand een tijdje geleden al gevraagd of ie in turbines wou. Hij zei toen dat zeer graag te willen, maar inderdaad bevreesd te zijn voor de customer support nachtmerrie met turbines.
Hij is customer support nu aan 't revampen, dus wie weet.
Maar dezer dagen heeft ie even wat familiale zaken aan zijn hoofd :-) Over enkele dagen zullen we wel meer weten.

Tsja, ontvangers konden niet goedkoper, lipo accus konden niet goedkoper, motoren konden niet goedkoper. ;) Overal verschijnt tegenwoordig wel een goedkope chinese (en soms ook bewezen goede kwaliteit) clone van. Maar dat je niet zon zin hebt in hun customer support als et om 500 dollar gaat is begrijpelijk. ;)

Vandaag een fodscreen ontvangen. Super :) Zelfde als die van alshobbies. Helaas geen oring maar op een booster 160 zit hij zonder ook perfect.

Back