Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roundels zijn later veranderd naar de kleur positionering zoals ik ze heb . Ik heb ze op de bovenvleugel te klein gehouden uit gemak .enkel een schaal perfectionist ziet dat .Roundels op bovenvleugel lopen door op rolroeren en rood wijst naar voren bij sommige kisten. Ik denk ook bij de 256. Op de romp staat het wel zoals we zouden verwachten. Er was in die tijd kennelijk geen eenduidige richtlijn voor Bekijk bijlage 522568
Het is een hele mooie kit alleen lastig verkrijgbaar. Ik kon hem alleen nog kopen in Zwitserland.... en dan komt er nog een berg belasting bij.Zou je deze kit aanraden?
Er is een lading onderweg van value planes naar de dealers .Het is een hele mooie kit alleen lastig verkrijgbaar. Ik kon hem alleen nog kopen in Zwitserland.... en dan komt er nog een berg belasting bij.
Een lege cockpit met toestel in de lucht is net als een lege BH .Bekijk bijlage 523752 Bekijk bijlage 523753 Bekijk bijlage 523754 Bekijk bijlage 523755
Een lege cockpit met toestel in de lucht is net als een lege BH
Msg ik even zijn schietvergunning zien? Levensgevaarlijk die onervaren adolfjes in zo een toestel[emoji16]