Fokker G1 1/5

Hallo,

Samen met mijn vader zijn we eindelijk begonnen met het uitvergroten van de tekeningen van de fokker G1. Na lang ploeteren hebben we de juiste schaal uit kunnen rekenen en de grote naar onze wens gemaakt. Het laatste wat we nog moeten uitvergroten zijn de vleugelribben. Ik zou er nog een paar foto's bij voegen voor de voortgang ik ga vanmiddag even kijken of ik alle ribben op kan plakken op het triplex.

Wordt vervolgt.....

full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig ,

vandaag met mijn gezin nog naar de replica staan kijken in het mlm.
Heb daar vandaag dit prachtige boek gekocht.

Welkom!

ik gat draadje zeker volgen , veel succes.

Mvg,

Bart

Was dit niet een tekening voor een lijnbestuurde kist
Je hebd veel moeite gedaan on hem uit te vergroten naar 1/5
Je had makelijker het tekeningenpaket van yke rusticus kunnen nemen
Ook 1/5 en bewezen goed
Die heefd ook de mallen voor de neuskap e n z
De G1 is een schiterend model
Dit draadje hoor meer bij vliegende schaalmodellen
Sucses

Je had makelijker het tekeningenpaket van yke rusticus kunnen nemen
Ook 1/5 en bewezen goed
Die heefd ook de mallen voor de neuskap e n z

Ik ben het hier helemaal met Jeroen eens. Je hebt nu nog bijna een werk gedaan (afgezet tegen de omvang van dit project) dus je kan nog makkelijk kiezen voor de tekeningen van Yke.

Het is heel prettig als er kunststof delen voor te krijgen zijn, maar nog VEEL prettiger om te weten dat het ontwerp waar je staks 500-1000 uur en een klein kapitaal in hebt zitten ook daadwerkelijk bewezen luchtwaardig is.

Ik zou eieren voor mijn geld kiezen en de 1/5 G1 van Rusticus bouwen.

wat je ook doet; succes met de bouw van dit schitterende toestel.

[mod] Verplaatst naar de schaalmodellen afdeling waar hij wat beter in de verf staat, dank[/mod]

Bedankt, voor de info maar heeft iemand de set nog te kopiëren of het juiste adres van Yke. Dan zou ik deze kunnen bestellen.
Ik hoor het graag.
Heeft Yke ook de tekeningen van de D 21 ?

Hoi Aaron,

Mooie kist hoor staan we straks met twee twee motorige kisten op het veld. Welke welke motoren ga je gebruiken? Wat is de spanwijdte?

Succes met de bouw!

oké, bij Jeroen dus.

Groet John

ps. mijn Fokker project ligt stil..........heb inmiddels wel veel meer info en tekeningen.

ben nu eerst de PA-18 van Tony-Clark aan het bouwen (in de KLu kleuren natuurlijk)

Back