folie aan binnekant bodie

beste mensen

Zit er eigenlijk aan de binnekant van een bodi van een auto een beschermingsfolie??

ik weet het is een zeer stomme vraag;)

Stomme vragen bestaan niet alleen stomme antwoorden.
Er zit geen beschermfolie aan de binnen zijde van de body.

Mvg,Karel.

omdat ik in de winkel een ansmann virus kit zag en de bodie zag er eigenlijk niet goed uit ze was al gespoten hoor.

maar kan dit door de folie komen dat er zo net krassen op zitten??

niemand die hier een verklaring voor heeft??

of zouden het echt krassen zijn op een nieuwe bodie die bij de kit zit??

is het mogenlijk dat door de folie er krassen op lijken??

ja ik vraag dit allemaal omdat ik wrs de virus ga kope en wrs die ook(als het ten minste geen krassen zijn)

grts

Euh dat lijkt me niet nee. Misschien komen die krassen ergens anders door. Of was het een 2ehands auto ofzo. Of zag je het verkeerd. Bedoel die Virus dat is een bouwpakket. Dus als hij al gespoten en al in de winkel stond was hij niet nieuw...of showmodel ofzo. De body wordt gespoten geleverd..

Laatst bewerkt:
nee het was ee splinternieuw bouwpakket met een al gespoten bodie. ik snap het ook ni maar ik vond dat de kleuren ook niet mooi uitkwamen en er lijken krassen op te zitten.

aan de bitekant zat er nog folie op dat zag je duidelijk en hij was ook nog niet uitgeknipt vanachter -(de bodie).

ik snap het ook niet hoe het komt dat het er zo uitzag jullie mss.

Als wij het niet weten.. kan je natuurlijk ook gewoon even simpel een belletje geven of gewoon een langsgaan en ze vragen hoe het zit. En dan nog als je de auto koopt kan je vragen of je even de body mag zien. Dus zo'n groot probleem lijkt het mij niet..

heyy

ik heb de virus nu en het bouwverslag komt een van de dagen! De krassen waren de oorzaak van een beetje losgekomen folie aan de buitenkant:rolleyes:.

maar ik zou nog een gat moeten maken id de bodu voor men motor door te laten komen hoe doe ik dit best??

mvg

Met een mooi cirkelsnijdertje kost je een eu of 6. Voorin een koelgat in richting van de motor. Zijraamje eruit aan de kant van de motor. En zorgen voor gat in de achterruit zodat de lucht weer weg kan gaan. Alhoewel.. als ik die body van jouw zo zie krijgt ie al een stuk meer koeling standaard... Even zelf kijken of er aan de achterkant al genoeg ruimte zit. Lijkt erop of de koelkop al boven de body uitkomt...

Ik zei het toch van die krassen het moest wel wat anders zijn of fabricage fout..;)

Heb jij nu zelf een gat gemaakt bij de koelkop die geen mooie cirkel is? Anders kan je ook even met een dremel erlangs gaan. Als je dat gewoon met beleid doet kan je mooie gaten etc maken zoals bodyposts.

Back