Footages hulp? en wat ik al nu heb.

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door happyshark, 3 mei 2016.

  1. happyshark

    happyshark

    Lid geworden:
    20 nov 2013
    Berichten:
    16
    Locatie:
    Limburg
    kan weg
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
  2. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Mooi toch :) Misschien de aankondiging met wat professionelere letters en die overgang van beelden ziet er een beetje uit als een storing...dus misschien een andere transitie kiezen.
    Op sommige momenten is er juist weer helemaal geen overgang en natuurlijk een afkondiging op het eind.

    En om ook maar weer even de boeman te spelen :stout:, ik zie in andere filmpjes dat je over een woonwijk vliegt en weg waar auto's rijden....je weet dat dat niet mag denk ik ;). Het is dan wel vrij landelijke gebied ( mooie plek) maar het is binnen de bebouwde kom en aaneengesloten bebouwing.

    Is de regelgeving wel voldoende duidelijk? Wat wordt er bijvoorbeeld verstaan onder ‘aaneengesloten bebouwing’? En wanneer is een groep mensen een ‘mensenmenigte’?

    “Met ‘aaneengesloten bebouwing’ worden steden, dorpen en verzamelingen huizen bedoeld, maar ook: elke ruimte die vast gebruikt wordt voor huisvesting, commerciële activiteiten of recreatie.
    Onder ‘mensenmenigte’ wordt een groep mensen verstaan die te groot is om de drone binnen 600 meter een veilige noodlanding te laten maken.”
     

Deel Deze Pagina