force cnc 21r turbo aan de praat krijgen

ik heb een force cnc 21r turbo motor gekregen compleet op een aluminium plaat
maar die is alleen te starten met een starterbox
nu heb ik hem gekregen omdat hij hem niet aan de praat krijgt hij heeft 1 keer gedraaid voor de rest is die nieuw
nu kreeg die gene hem niet meer aan de praat is bezig geweest met de afstelling maar doet nu niks meer
maar dat zal waarschijnlijk aan de afstelling liggen
nu is mijn vraag is er ook een andere mogelijkheid om hem te starten
vind het zonde om een starterbox te kopen voor iets waarvan ik niet zeker weet of die goed is en heb zelf 1/10 onroad nitro auto's en denk niet dat het slim is om hem daar op te zetten past ook niet want hij heeft een achter uitlaat aansluiting en is voor links en die van mij zitten rechts

hij had zelf wel een starterbox maar die kreeg het vliegwiel niet rond nu heeft hij een dingentje gemaakt en erop gezet om hem te starten maar is er een andere manier want dit lijkt me niet best voor de as

ik zet er een foto bij dan hebben jullie een idee van hoe en wat

wanneer je start met de starterbox, gloeiplug een halve slag losdraaien. Wss te veel compressie nu.
Dat dingetje erop lijkt me niet meteen slecht, maar in een auto kun je het niet gebruiken: je kunt er niet aan en je krijgt de koppeling er niet op.

bedankt voor de tip in de auto gaat het zeker niet werken maar gaat nu om het aan de praat krijgen en het inlopen heb er nu op het moment zelf niks aan maar wil in de toekomst een buggy of monstertruck kopen en misschien is dat dan een leuk motortje als het allemaal lukt maar lijkt me wel

Niet starten ligt voornamelijk aan de gloeiplug (defect) of aan een LEGE gloeiplugsteker. Met een nieuwe plug en een vers opgeladen, goede en VOLLE gloeiplug steker start elke motor als hij brandstof krijgt. Zelfs als hij heel slecht is afgesteld.....

inlopen toch best op een auto, rustig rondjes rijden. Voor zover ik weet toch. Mij altijd laten vertellen van inlopen niet idle te doen

Er zijn heel veel verschillende manieren van inlopen. Een veel gebruikte methode is de WOT methode die hier in de stickey vermeld staat.

M.v.g. Mark

Back