Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja duh! Dan hoeft software helemaal niets te kosten, qua materiaal alleen gegevensdrager + verpakking. De ontwikkel kosten moeten er alleen weer uit....Het hoeft echt niet veel te kosten anders. Omdat het nieuw is wellicht wel maar qua electronica zou het nog geen 50 euro zijnDe ontwikkel kosten moeten er alleen weer uit.........
Ja duh! Dan hoeft software helemaal niets te kosten, qua materiaal alleen gegevensdrager + verpakking. De ontwikkel kosten moeten er alleen weer uit....![]()
Softwarematig zijn trims en mixers geen probleem. Je meet immers de assen die direct invloed hebben en niet de resultaten van de servo's. Ook de krachten bepalen is niet zo schokkend. Een rekstrookje op een alu servohevel is voldoende informatie om de "stress" te meten. Gecombineerd met een 3D acceleratieopnemer geeft alle info die je nodig hebt. Hoeveel tegenkracht je moet geven is een optelsom van 1+1=3.Er werd geroepen dat het duur zou zijn en alleen voor de vliegers met veel geld. Dat is dus echt niet zo. Er is denk ik gewoon geen behoefte aan.... Ook is het te complex denk ik qua software want je hebt v mixers edg en je zou de servo's dan terug moeten leiden tot de inputs, maar dan heb je ook nog schuiven en schakelaren die overal invloed op kunnen hebben.
wat is daarin de meerwaarde? bij een scherm heb je geen diepte.
Dat is te programmeren. Dan relateer je de kracht ook aan de positie van de gasknuppel. Tijdens een versnelling werkt het weliswaar niet volledig realistisch, maar het is wel een stuk eenvoudiger.Ja maar daar heb je niets aan. Wat ik wil is "voelen" wat het roer doet net als in het echt. Het liefste moet de knuppel ook bewegen als je het roer beweegtDe kracht die je uit oefent op de knuppel zou door de servo moeten worden geleverd als koppel op het roer, dat is ideaal
Als je langzaam vliegt moet het sturen heel makkelijk gaan, als je snel vliegt moet het veel zwaarder gaan. Zo gaat het in het echt ook.
Ik hoor het al, je moet nodig eens naar een landelijke LB dag komenIk wil echt voelen wat het toestel doet, niet wat het misschien zou kunnen doen.
Force Feedback is dus niet een tril functie. Daar zit echt heel veel verschil tussen.
Maar jullie hebben het steeds over vliegtuigen maar dit zou ook makkelijk te doen moeten zijn op een autootje. Iets om de (stuur)positie te meten van de voorwielen (nog voor de servo saver het liefst) En dan bijvoorbeeld een servootje in de zender die dan de 'Feedback' terug stuurt naar de stuur knuppel of je stuurtje als je een pistool zender gebruikt.