Ford Fiesta RS WRC Airfix

Hallo allemaal:

Het heeft weer even gebeurd voor dat ik een model laat zien, maar bij deze.

Het gaat om het volgende model Ford Fiesta RS WRC van Airfix.

Ik laat jullie alvast de eerste foto's zien:

full

full

full

De decals zien er goed uit.

full

full

En dat geld ook voor de onderdelen.

full

full

full
.

Ik ga deze auto in uitvoering maken van P. Solberg en C. Patterson.

Dit is mijn eerste auto van Airfix dus ik benieuwt.

Gr, Mikkie

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Pascal,

Niet zo heel erg groot, ik ben nu 13 jaar en doe nu ongeveer 5 jaar aan modelbouw, ik heb het van mijn vader geleerd;),en een aantal modellen gemaakt. De meeste mislukte in het begin maar het gaat de redelijk tijd erg goed. Ik ben nu bezig met een Formule 1 auto van McLaren van Jenson Button uit 2010.

Ik heb tot nu toe 1 moterfiets gemaakt en 10 autovoertuigen.
Ik heb nog een paar oude Formule 1 auto's liggen, een moterfiets van Ducati en een Aston Martin uit de LeMans, en er komt nog een Ferrari 458 aan die ik ga ombouwen tot een Af Corse.

Ik benieuwd wat je van dit model zal vinden, ik hoop dat dit model net zo goed word als mijn Lexus JTCC.

Gr, Mikkie

Hallo Pascal,

Niet zo heel erg groot, ik ben nu 13 jaar en doe nu ongeveer 5 jaar aan modelbouw, ik heb het van mijn vader geleerd;),en een aantal modellen gemaakt. De meeste mislukte in het begin maar het gaat de redelijk tijd erg goed. Ik ben nu bezig met een Formule 1 auto van McLaren van Jenson Button uit 2010.

Ik heb tot nu toe 1 moterfiets gemaakt en 10 autovoertuigen.
Ik heb nog een paar oude Formule 1 auto's liggen, een moterfiets van Ducati en een Aston Martin uit de LeMans, en er komt nog een Ferrari 458 aan die ik ga ombouwen tot een Af Corse.

Ik benieuwd wat je van dit model zal vinden, ik hoop dat dit model net zo goed word als mijn Lexus JTCC.

Gr, Mikkie

Top, dan weet ik alweer genoeg. Passie en kennis overdracht in Drenthe:) Nogmaals, ik ga het volgen en ik hoop een en ander van jou te leren.

Als beginnend statisch modelbouwer zoek ik ook nog eens naar een mooi modell. Tijdens onze bezoeken aan de speelgoedbeurs zie je altijd veel gedetaileerde wagens staan. Telkens als ik daar ben denk ik: 'dit wil ik ook maar ik kan het niet'.

Ik ga vandaag eens op zoek naar een fraai model en ik ga het eens proberen.

ik ga trouwens op zoek naar een Audi TT Le Mans, Roadster. Mijn droomauto om nog dit jaar te bouwen.

full

Hoi Pascal,

Bedankt voor je bericht.
Moet je je Audi TT ook gaan ombouwen naar een Le Mans???.

Veel succes.

Gr, Mikkie

leren bouwen doe je maar op 1 manier.
oefenen oefenen en nog meer oefenen.
als ik 'n wijze raad mag geven ?
verdiep je eerst in de soorten en merken verf en kijk wat goed leverbaar is bij jou in de buurt.
zo vind ik persoonlijk tamiya best goed maar is hier in de buurt slecht leverbaar.

ben je daar uit begin dan met een makkelijke en niet te dure kit.
zeer waarschijnlijk verpruts je die toch en dat geeft ook niets. je doel is per slot van rekening om te oefenen.
je kunt beter een kit van 20 euro verprutsen dan 1 van 40 euro toch.
en zo kom je steeds verder.
tip 2 de wat grotere interieurdelen zoals een dashboard worden het mooist als je ze spuit. ik deed het zelf met een klein verf pistool maar ik denk dat het een spuitbusje ook wel lukt

Hallo allemaal,

Hierbij weer een update, het is maar een kleintje maar zeker de moeite waart.

full

full

full

De decal het ik zelf toegevoegd, van een Subaru 1/24

full

full

full

En de wielen, ik vond het erg lastig om deze goed te verven omdat de velg en wielen al een geheel waren, de banden moeten nog een keer geverfd worden.

full

De onderkant het ik gespoten in ts-17, het grijze gedeelte moet nog ts-26 worden.

Dit is de update voor deze keer, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot de volgende keer.

Gr, Mikkie

Hoi Mikkie,

leuk model ben je aan het maken.
Persoonlijk zou ik de pacenotes niet op het dasboard hebben geplakt omdat dit 1:24 is, de verhoudingen zijn dan weg.

verder ziet het er goed uit.

ge modellmaker

hallo allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik weer een update kwam maar bij deze.

Nu ik het interieur afgewerkt hebt was de body aan de buurt die ik gespoten heb.
Het is deze keer maar een kleine update maar wel de moeite waard.

full

full

full

De body heb ik in Racing bleu gespoten, en ik vind het zelf zeer goed gelukt.
Voor de volgende update er komt gaat even een tijdje duuren, omdat de decals veel tijd met zich meebrengen.

Gr, Mikkie

Back