Formule 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorige week echt weer ouderwets genoten van een hele mooie race en morgen inderdaad vroeg op voor de kwalificatie.

Ook ik ben gek op formule 1 en a1gp, maar zullen we de discussie's daarover op de daarvoor bestemde forums houden? Laten we het hier primair een modelbouwforum houden :wink:

Robert

Robert zei:
Ook ik ben gek op formule 1 en a1gp, maar zullen we de discussie's daarover op de daarvoor bestemde forums houden? Laten we het hier primair een modelbouwforum houden :wink:

Robert

he robert , dit is toch het fullscale topic over echte auto , vliegtuigen etc.
dus ook Formule 1 autos ?

ik hoor het wel.

Ja hoor, zeker. Maar, ik denk ook wel dat je dan weet waar het heen gaat, dan is het hier een half formule1-forum haha. En daar zijn toch al prachtige fora voor?

Dat het hier een full-scale-forum is , wil niet zeggen dat straks het hele wk rallyracen, Truckracen, formule1 racen etc etc kan gaan worden besproken. Per slot van rekening heet en is het nog altijd www.modelbouwforum.nl

Ik hoop dat je daar begrip voor hebt..

Robert

Robert zei:
Ja hoor, zeker. Maar, ik denk ook wel dat je dan weet waar het heen gaat, dan is het hier een half formule1-forum haha. En daar zijn toch al prachtige fora voor?

Dat het hier een full-scale-forum is , wil niet zeggen dat straks het hele wk rallyracen, Truckracen, formule1 racen etc etc kan gaan worden besproken. Per slot van rekening heet en is het nog altijd www.modelbouwforum.nl

Ik hoop dat je daar begrip voor hebt..

Robert

het is me helemaal duidelijk robert.

je hebt gelijk.

Maar, het was wel een mooie race ;-) Ook heb ik zitten balen van de a1gp race op laguna seca :wink:

anders ik wel maar bahrein was wel mooi(en alonso word weer kampioen)

die vallen alleen maar uit samen met ferarri en mclaren de enigste die ik een kans zou geven is nico rosberg bij wiliams

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back