Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De eerste keer wordt ik door verwezen naar een niet bestaand bestand op myfilestore. Als ik vervolgens terug ga (back button in browser) en weer dezelfde link aanklik krijg ik wel de juiste pagina.
Een voorbeeld waar ik het mee heb: Google zoeken naar "wltoys v959". De link staat helemaal onderaan.
Zat! Zoek maar eens op een draadje van jezelf met meerdere woorden, dat werkt niet echt.. In google, dioe je een paar steek woorden en dan mbf erachter en pats!, altijd de eerste link is al de juiste. Dat lukt me nooit met de zoekfuntie hier... Of het moet aan mij liggen..Emil, heb je voorbeelden van wat met forumzoek niet lukt, naast zoeken op minder dan vier tekens?
Zoek maar eens op een draadje van jezelf met meerdere woorden, dat werkt niet echt.. In google, dioe je een paar steek woorden en dan mbf erachter en pats!, altijd de eerste link is al de juiste. Dat lukt me nooit met de zoekfuntie hier... Of het moet aan mij liggen..![]()
Uitgebreide zoekfunctie gebruiken Emil. En dan kun je nog kiezen op zoeken naar draadjes met reacties van jezelf of draadjes gestart door jezelf. Ik hoop dat de uitgebreide zoekfunctie met de nieuwe forumsoftware de standaard-zoekfunctie wordt.Zat! Zoek maar eens op een draadje van jezelf met meerdere woorden, dat werkt niet echt ...
Wachtwoorden ?Ik vrees dat het een hardnekkig probleem is.
Aan de andere kant, wat is het ergste dat er kan gebeuren. Volgens mij dat de email adressen gejat worden. Vervelend, want dan kan het zijn dat je door spam wordt overladen. Maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren.
Groet,
Ad
Wachtwoorden ?
Ik denk dat men niet zoveel moeite neemt om de database uit te spitten...Ja, maar die zijn encrypted, nog een taaie klus om die te ontrafelen. En dan? Kunnen ze m'n PB's bekijken, daar staat niets geheims in. Ik zie echt niet wat ze meer kunnen veroorzaken dan wat ongemak. Los daarvan, ik heb zo'n zelfde (maar veel en veel kleiner) forum onder beheer. Als ik als beheerder in de PB data base ga kijken zou het een hels karwei zijn om daar echt iets uit te halen. Ik zie niet in wie bereid is zoveel tijd te investeren voor iets wat niets opbrengt.
Voor Robert ligt dat heel anders, natuurlijk.
Groet,
Ad
puur gebruik maken van een lek systeem om filestore links er in te parkeren.