Forum-klikprobleempje ?

Hallo.

Even een vraagje (ik kan geen algemeen "forum-probleem"-afdeling of zoiets vinden): als ik voorheen op de blauwe balk "modelhelikopters" klikte dan werden alle subforums ook uitgeklapt, zodat je meer overzichtelijk kon kiezen. Sinds twee dagen gebeurt dat niet meer, de blauwe balk met daarin "modelhelikopters" die de hoofdgroep aangeeft schuift dan alleen nog maar naar boven nadat je erop geklikt hebt, maar de subforums klappen niet meer uit. Is dat bij meer mensen het geval, of is er iets veranderd? (of ligt het aan mij).

Groet, Jan.

Rechts in de blauwe balk staan dubbele pijltjes, wat gebeurt er als je daar op klikt ?

Als ik daarop klik dan vouwt hij het hele heli-topic dicht, dus dat klopt volgens mij, want de dubbele pijltjes "naar boven" veranderen daarna in dubbele pijltjes "naar beneden", als teken dat je de heli-afdeling weer open kunt klappen, wat ook netjes gebeurd als ik erop klik.
Klikken op de blauwe balk "modelhelikopters" geeft nog steeds geen resultaat (ja, dat het zaakje naar de bovenkant van de pagina schuift, maar dat levert verder niks op).

Groet, Jan.

Bij gaan de fora mooi open dicht door klikken op respectievelijk
collapse_tcat_collapsed.gif
en
collapse_tcat.gif
.

Jan heeft wel gelijk, als je voorheen op de balk "modelhelikopters" klikte dan zag je alleen dit sub menu op je scherm en verdwenen alle ander submenu's. Heeft niets te maken met opklappen van het submenu zelf.

Ik gebruikte het n.l. ook altijd maar het zal wel met die update te maken hebben, bij wie moet je dit soort zaken eigenlijk melden? Robert reageert zelf erg weinig op vragen :confused:

Klopt inderdaad. Ik gebruikte het nogal eens om (met de snelle zoekfunctie in de kopregel) uitsluitend in het botengedeelte te zoeken. Dat kan nu niet meer op die manier, dat moet dan via de uitgebreide zoekfunctie.

Groet,

Ad Bakker

Bij mij gaan de fora mooi open dicht door klikken op respectievelijk
collapse_tcat_collapsed.gif
en
collapse_tcat.gif
.

Bij mij ook, en dat was/is het probleem dan ook niet.

Wat ik bedoel is het volgende: als je naar de afdeling "modelhelikopters" gaat dan zie je daar 6 onderwerpen staan. Een paar van die onderwerpen heeft weer subforums, en staat er bijvoorbeeld een "laatste bericht" onder "algemeen heli", dan kan dat laatste bericht in "algemeen heli" staan, maar ook in "schaalhelikopters', want dat is een sub van "algemeen heli". Wat ik nu bedoel: als je voorheen op "modelhelikopters" klikte dan kreeg je een lijst met alle subforums (fora, zo je wilt) al uitgeklapt, zoda je met één blik kon zien in welk subforum het laatste bericht zat, en je daar dus rechtstreeks naar toe kon gaan. Dat is nu weg.

Groet, Jan.

Back