Forum meet?

Locatie beslist, nu de datum nog.....

• Total voters
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Venlo is nog steeds het mooiste veld waar ik binnen Nederland op gevlogen heb. Waren ook altijd goede meetings in Venlo. Mijn voorkeur gaat daar naar uit.

Volgens mij zit mei "vol" met een speedcup en een F3N wedstrijd (en de zone competition). Zone valt echter samen met de F3N. Zijn dus 2 weekenden in mei bezet, maar misschien vergeet ik nog iets?

Groeten,
Bas

Mee eens Bas,

Je ziet niks over het hoofd wat wedstijden maar het Pinksteren weekend van 20 mei en veel clubs houden dan flyin e.d. en 1 en 2 is oldies meeting in Eibergen.

Gr. Remco

Maare wat is er mis met utrecht? ligt nog centraler dan almere.

hier kunnen we vast wel terecht!
Modelvliegclub Midden Nederland

Zal lastig worden, aangezien midden Nederland het nieuwe veld nog aan het prepareren is zal het waarschijnlijk ergens eind april klaar zijn. Tevens hebben we meer dan een jaar geen veld hebben gehad kan ik mij voorstellen dat het bestuur er niet op staat te wachten om direct het veld te beschikking te stellen voor een meeting.

De leden van MMN staan al maanden te wachten om weer op een eigen veld te gaan vliegen.

Venlo lijkt wel een toplocatie dus mss moeten we daar maar eens voor proberen kijken?
Iedereen kan zich toch precies vinden met Venlo dus lijkt me goeie keuze.

Daar mag brandstof ook gevlogen worden?

Weet iemand dan ook Venlo:

mag benzine en brandstof, en wat zijn de eisen qua geluid ??
ik heb voor mijn nitros en benziners geen geluidskeuring,
zou zo iets nodig zijn, roep het maar, bedankt

Uwe

Voor zover ik weer mag je daar met alles vliegen tussen zonsopgang en zonsondergang. De andere meeting werd daar ook gewoon met van alles gevlogen. Dus als de regels niet zijn veranderd zou het moeten kunnen (WALTER HELP).

Gr. Remco

de 3d masters was toendertijd ook de helft nitrovliegers.

enigste beperking daar is die ene boom in de verte ;-)
tijdens de 3dm probeerde men eromheen te vliegen, wat niet altijd goed ging :mrgreen:

Of men moet besluiten opeens een schietoefening te doen..

Nou dan vind ik Venlo best,
en een vrije week in juni ook,
moeten wij alleen nog iemand vinden,
die de organisatie doet ...

groetjes van Uwe

Bezorg me het mail adres van de verantwoordelijke van het terrein en ik zal wel eens gaan horen. Veronderstel dat het ook een centje zal kosten dus we moeten zien dat alles realistisch is uiteraard. Iemand die interesse heeft mee te helpen of tips heeft, altijd welkom. Heb zelf nogal een druk leven dus zou mooi meegenomen zijn.

Wel fijn datver zoveel positieve animo is. Zou leuk kunnen worden!

Bezorg me het mail adres van de verantwoordelijke van het terrein en ik zal wel eens gaan horen. Veronderstel dat het ook een centje zal kosten dus we moeten zien dat alles realistisch is uiteraard. Iemand die interesse heeft mee te helpen of tips heeft, altijd welkom. Heb zelf nogal een druk leven dus zou mooi meegenomen zijn.

Wel fijn datver zoveel positieve animo is. Zou leuk kunnen worden!

++1 super actie @JacobsT:

dus wie heeft " mail adres van de verantwoordelijke van het terrein?''

groetjes van Heli-Uwe

Jongens, aangezien Walter lid is van Jupiter Venlo waar het veld ook van is, kun je dat beter aan hem over laten.

Thank you verry much, Bert:

zo is het als je een mens nog nooit hebt gezien
en dan ook nog allen een forum-naam hebt,
hoe zou ik weten wie Walter is,
maar nu

HOI WALTER

groetjes van Heli-Uwe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back