Forum wens: "Alles als gelezen markeren" Knop.

Ik lees graag op ons forum, vaak via de "Nieuwe berichten" pagina zodat ik niets mis.
Wat ik graag zou willen zien is een knop waarmee ik voor mezelf alle nieuwe berichten kan "flushen".
Dan hoeft ik namelijk niet meer steeds 5 pagina's aan topics door te spitten om te zien of er weer wat nieuws tussen zit.

Zou dit mogelijk zijn?

Ps.
Nog even wat tussendoor:
Ik voer meestal, na de nieuwe berichten pagina geopend te hebben, "&pp=2000" in achter de URL.
Hiermee krijg ik ALLE topics op 1 pagina zodat ik er wat makkelijker doorheen kan scrollen.
Misschien een idee om via user settings in te kunnen laten stellen hoeveel posts per pagina (pp) je wil zien?

In de navigatiebar staat naar het uitloggen kopje ook de Directe Links met pull down. Daar staat ook de optie in om alle forums als gelezen te markeren. Misschien moet je eerst alles dan selecteren voor het werkt. Ik gebruik het nooit maar dis is misschien wel wat je zoekt.

Net getest, werkt gewoon. Je hoeft niets te selecteren, gewoon de optie gebruiken.

Case solved? ;)

doh.gif
daar had ik het nooit gezocht!

Helemaal goed, Bedankt!

Ik lees graag op ons forum, vaak via de "Nieuwe berichten" pagina zodat ik niets mis.
... ... Dan hoeft ik namelijk niet meer steeds 5 pagina's aan topics door te spitten om te zien of er weer wat nieuws tussen zit....
Verse berichten staan toch steeds bovenaan na verversen door klikken op 'nieuwe berichten'?

Back