Forumfilter verdwenen

Een beetje kalm blijven, jongens. Ik vind het ook niet leuk, maar we zijn natuurlijk wel knap verwend geraakt.
Succes Robert!

Wat een kl.tezooi:onweer: :onweer: Nu krijg ik zonder wat veranderd te hebben echt alle bende te zien hier op het forum :mad:
Het lijkt erop dat dit alles goed begonnen is nadat ik ...
Gloeiende ... :wink: Ik heb inmiddels ook (andere) opties gewijzigd en krijg nu ook alle verse discussies te zien :mrgreen:

Dat Robert er geen tijd in wilde stoppen (en zich wilde concentreren op de nieuwe versie/installatie van forumsoftwaren) toen nog maar een paar mensen er last van hadden kan ik goed begrijpen. Jammer dat het nu blijkbaar bij veel meer mensen optreedt en ingrijpen alsnog noodzakelijk is.

Ik zie het probleem niet zo.. Tis ook leuke om de andere kant van de hobby te zien ;)
Ik vind die modelboten helemaal niks die helemaal na gemaakt zijn van een echte model, Ik vind ze maar langzaam varen

Toch vind ik het leuk om te zien ;)

Nog een methode: bezoek eerst de subfora die druk maar niet interessant zijn, bootjes en ander ongerief :mrgreen: Vervolgens discussietools -> markeer dit forum als gelezen. Dat ruimt aardig op onder nieuwe berichten.

Laatst bewerkt:
Nog een methode: bezoek eerst de subfora die druk zijn maar niet interessant zijn

Ja, maar jammer genoeg is het niet mogelijk om alle fora van vliegend en rijdend tuig :mrgreen: in één klap als gelezen aan te merken, Ron. Wel eens gekeken hoeveel van die opvliegende fora :sniper: er zijn?
Een dagtaak om dat allemaal apart te doen!!!!!!

Groet,

Een lijdende Ad

Ik zal het even aan ze vragen, Bertus:

images

Groet,

Ad

Haha, en?
Het is lastig zoeken op dit moment op het forum.
Hopelijk is het snel opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back