FORUMLEDEN met "XXXXX" in de aderen....."instrumenten/vreemde kisten/vaartuigen"

Hallo allen,
Beste wensen voor het jaar 2011!!!
Ik heb de verschillende breed georienteerde onderwerpen bekeken, razend interessant!
Is het wellicht mogelijk om deze , en mogelijk andere, wetenswaardigheden in een "knowledgebase" vast te leggen? Daardoor is e.e.a. voor iedereen te raadplegen als standaard bibliotheek. Ik besef dat het een hoop werk zal genereren, aan de andere kant: het MBF wordt dan een nationaal /internationaal te raadplegen kennisbank met mogelijk ook internationale bijdragen. Waarschijnlijk is dit bij Robert ook al als idee opgekomen? Is dit iets?
M.vr.grt., Max

Jij ook de beste wensen, Max.

Ik begrijp de gedachte, maar denk dat het niet gaat werken, omdat de constructie van een forum zich niet voor zoiets leent
en omdat het buiten de doelstelling van het forum ligt, oftewel je begint een hele nieuwe onderneming.

Je moet je bij zoiets ook beperken tot een onderwerp, een periode, een land, of wat dan ook ... anders wordt het of een onmogelijke taak, of het wordt een hap-snap-verzameling en dat werkt ook niet.

Laatst bewerkt:
Back