Tja, allereerst dank voor het vertrouwen in Nieuwegein, we zullen er ons best voor gaan doen om er een gezellige werkschependag van te maken, binnenkort zullen we met het bestuur van de werf en onze vereniging rond de tafel gaan zitten om eea te gaan bespreken en uiteraard regelen.
wordt vervolgd dus, verder kom maar op met het aantal personen en schepen, de frequenties zijn minder belangrijk op dit moment, we gaan toch werken met een frequentiebord en wellicht ook met tijdblokken waar je je op inschrijft.
Het varen op 35 Mhz mag officieel niet maar wij hebben er geen problemen mee als er toch mensen zijn die dit gebruiken om te varen.
Uiteraard ben ik er zelf ook met een aantal schepen, welke dat zien we dan nog wel.
Ook zal onze m@ilLine tanker er zijn ... althans we hebben haar nu doorgezaagd en moeten eea nu weer aan elkaar breien, we zijn nog zoekende naar de bouwbeschrijving 8)
Verder zal ik mooi weer bestellen... :lol:
Voor foto's van de locatie, zie deze sites;
www.vmbchetanker.nl onder foto's
www.museumwerf.nl is de werf zelf, gelieve vragen over onze vaardag niet bij de werf zelf te stellen maar hier of met een pb aan mij.
Tom Boere