Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

fotos van de locatie zijn natuurlijk altijd welkom zal voor mij niet zo'n groot probleem wezen met mijn 1m werkschip maar kan me voorstellen dat er mensen komen met grotere schepen en die tog een klein beetje een indruk willen hebben van de omgeving / vaarwater of een plattegrond mag natuurlijk ook

Nieuwegein, gefeliciteerd! Ik zal er ook proberen te zijn (mits agenda dat toelaat, maar daar ga ik wel van uit)

Robert

Nieuwegein, here i come. :turn-l:
Ik ga varen en neem mee:

Smit Ierland,
Seabex One
Atlantic Corsair

Alles op kanaal 53.

Ik heb er nu al zin in !!!!! :banana:

En natuurlijk ontbreken wij ook niet :!:
Met welke schepen weet ik nog niet, is afhankelijk van de vervoersmogelijkheden.

@cheeta,
Foto's van de lokatie staan in het "Poll" draadje, en anders op de site van Nieuwegein.

@ Roel,
Misschien de datum in de kop zetten, voorkomt weer een hoop vragen.

Hallo,

op naar Nieuwegein op de Hemelvaartsdag van dit jaar !!!!

Zal er zijn met de Smit Siberie, Dino II en misschien nog een model.

Alles op kanaal 90

André

Kunnen we niet een appart onderwerp voor de kanalen starten?

Ik kom heel mischien met de Amsterdam.

Kanaal weet ik nog niet maar iets in de 35mhz .

(bericht geweizigd)

Als er wat valt te duwen,ben ik ook van de partij met mijn veerhaven IX. En ik hoop dat er meer binnenvaart schepen zijn.Want ik weet dat er veel mensen zijn die dit soort schepen hebben.

Tja, allereerst dank voor het vertrouwen in Nieuwegein, we zullen er ons best voor gaan doen om er een gezellige werkschependag van te maken, binnenkort zullen we met het bestuur van de werf en onze vereniging rond de tafel gaan zitten om eea te gaan bespreken en uiteraard regelen.

wordt vervolgd dus, verder kom maar op met het aantal personen en schepen, de frequenties zijn minder belangrijk op dit moment, we gaan toch werken met een frequentiebord en wellicht ook met tijdblokken waar je je op inschrijft.

Het varen op 35 Mhz mag officieel niet maar wij hebben er geen problemen mee als er toch mensen zijn die dit gebruiken om te varen.

Uiteraard ben ik er zelf ook met een aantal schepen, welke dat zien we dan nog wel.

Ook zal onze m@ilLine tanker er zijn ... althans we hebben haar nu doorgezaagd en moeten eea nu weer aan elkaar breien, we zijn nog zoekende naar de bouwbeschrijving 8)

Verder zal ik mooi weer bestellen... :lol:

Voor foto's van de locatie, zie deze sites;

www.vmbchetanker.nl onder foto's

www.museumwerf.nl is de werf zelf, gelieve vragen over onze vaardag niet bij de werf zelf te stellen maar hier of met een pb aan mij.

Tom Boere

Hallo
Ook van uit England zal ik er zijn en misschien breng ik iemand mee
Die ook modelbouw werkschepen heeft.
Als het mag?
Wat ik voor schepen mee brengt weet ik nog niet precies
En hoeveel weet ik ook niet
Maar komen doe ik zeker.
Groetjes Nick

Redcheesehead zei:
Wat ik voor schepen mee brengt weet ik nog niet precies
Als het maar "werkschepen" zijn :!:

@ boat freak,

In het "polldraadje" was hier al een aanvang mee gemaakt, maar dat werd een redelijk zooitje :?
Het gebruik van een frequentie bord lost de meeste problemen wel op, en ik neem aan dat "Nieuwegein" zoiets wel heeft.

Hallo,

Ik zal er dv zijn met :

Victor (logger)
Happy Hunter
Amsterdam
Kogia Simus (vrachtschip)

Groeten, Marco

Ik zal er zijn....

Ik neem mee: De Zeeland

gr,
wouter zzw

Back