Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Zoals de titel al zegt; kan ik mijn foto-album beveiligen tegen kopiëren, zoals op b.v. marktplaats.nl??
Hans
Tja, als je dat zelf dan ook niet meer kunt, maakt dat het gebruik van het album meteen een stuk minder aantrekkelijk....Wat robert wel kan doen, is hotlinken blokkeren,
dus alle plaatjes die hier gehost worden kunnen niet geladen worden onder een ander domein.
Precies, dat was ook mijn gedachte. Alles wat ik ooit heb ge-upload mag van mij gekopieerd worden hoor. 't Is mijn hobby, niet mijn boterham.Een andere vraag is... wat maken die plaatjes van bosreus nou zo uniek en interessant dat "ik" ze zou willen kopieren? Ik wordt nieuwsgierig :rolling:
Dat houd je niet tegen.
Daar zijn al zoveel firefox plugins voor te krijgen,
en een beetje nerd pulkt dat plaatje zo uit de broncode.
Kan ik foto's van marktplaats downloaden? Als ik hierop klik met de muis, komt er meteen dat dit niet mogelijk is omdat er auteursrechten op zitten. Ik zie geen " eigenschappen " .
Hans
Opslaan? Is niet nodig, is al gedaan, staat namelijk in je map tijdelijke internetbestanden!Dat is een truck die alleen noob's tegen houdt. Als je een afbeelding kan zien kan je hem ook opslaan.
Rechtermuis vast blijven houden, dialoogje met je spatiebar sluiten, dan muis los laten.
Zo omzeilde ik vroeger die domme popups.Werkt voor geen meter als je weet hoe et moet.