foto's duikboot jasper

• Topicstarter Topicstarter jasper M
  • Startdatum Startdatum
J

jasper M

Guest
normal_sub%20006.jpg

normal_sub005.JPG

normal_sub%20007.jpg

normal_sub%20008.jpg

Het plaatsen van de foto's is gelukt (met wat hulp van mijn echtgenote)

Welkom Jasper,

Leuk je verhaal gelezen te hebben, en dat het gelukt is met
hulp van je vrouw om de foto's te plaatsen.
Je bent de enigste niet :roll: .
Ik heb het zelfde meegemaakt, knopje in drukken lukt wel e.d.
maar de rest , geen fotogenie ondanks dat ik 40 jaar heb
gevaren.
Veel plezier hier, en dat er veel onderzeeers bij komen.

Gr. Rob

Welkom Jasper,

In deze hoek van de modelbouw en weer iemand uit Friesland erbij, leuk meestal zijn we in de minderheid maar op deze manier, worden de Duitsers er ook nog zenuachtig van :wink:

Maar alle gekheid op een stokje, een mooie sub heb je daar gemaakt.

En wel wat anders dan een power speedboot, zo kom ik uit de modelvliegerij, en ik heb jaren op drachten gevlogen toen we daar nog een veld hadden.

Daar heb je tenminste geen problemen mee met een sub, zolang je niet een nitro of benzine versie inelkaar gaat zetten. :cry:
Wel een uitdaging, hmmmm dat wel :D

Maar voel je welkom en we wensen je veel plezier met deze natte tot soms zeer natte hobby :D .

Groeten,

Jan Huizenga.

Hé Jasper,

long time no see...toch? Goeie zaak dat je je hier eindelijk 's bekend maakt want laten we even eerlijk zijn, er zijn volgens mij maar weinig powerboaters die de rust hebben om zich te verdiepen in de 'slow silent service'.... Is het dan toch de leeftijd???? :D

Jos

Hallo Jasper,

Welkom in de wondere wereld van modelduikboten. Jou duikboot is super om te zien.
Van niets iets maken, dat is heel bijzonder. Het herinnerd mij aan mijn eerste duikboot, ik ben zelf ook zo begonnen!
Ben je van plan om nog een duikboot te bouwen? zou wel leuk zijn!!!

maar we laten elke keer lachend zien van wat er mogelijk is, want praatjes vullen geen gaatjes of hobbyruimtes.
en kan niet bestaat niet.

@ Fred
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Groetjes Douglas

Back