Foto's F4C wedstrijd Deelen 28/09/2008

Alexzzz

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
deeeeeelen.JPG

deeeeeelen_1_.JPG

deeeeeelen_2_.JPG

deeeeeelen_3_.JPG

deeeeeelen_4_.JPG

deeeeeelen_5_.JPG

deeeeeelen_6_.JPG

deeeeeelen_7_.JPG

deeeeeelen_8_.JPG

deeeeeelen_9_.JPG

deeeeeelen_10_.JPG

deeeeeelen_11_.JPG

deeeeeelen_12_.JPG

deeeeeelen_13_.JPG

deeeeeelen_14_.JPG

deeeeeelen_15_.JPG

deeeeeelen_16_.JPG

deeeeeelen_17_.JPG

deeeeeelen_18_.JPG

deeeeeelen_19_.JPG

deeeeeelen_20_.JPG

deeeeeelen_21_.JPG

deeeeeelen_22_.JPG

deeeeeelen_23_.JPG

deeeeeelen_24_.JPG

deeeeeelen_25_.JPG

deeeeeelen_26_.JPG

deeeeeelen_27_.JPG

deeeeeelen_28_.JPG

deeeeeelen_29_.JPG

deeeeeelen_30_.JPG

deeeeeelen_31_.JPG

deeeeeelen_32_.JPG

deeeeeelen_33_.JPG

deeeeeelen_35_.JPG

deeeeeelen_36_.JPG

deeeeeelen_37_.JPG

deeeeeelen_38_.JPG

deeeeeelen_39_.JPG

deeeeeelen_34_.JPG

mooie foto's! wat was er eigenlijk gebeurt met die yak?

Storing; motor ging stationair en hij reageerde nergens meer op. En dan te bedenken dat ie 2.4Ghz had gekocht een paar weken eerder. Was overigens geen IFS (was mijn eerste vraag) maar Spektrum. Zat allemaal netjes ingebouwd in de romp, heb het nog gecontroleerd. Vreemd:rolleyes:

Grt.

Wond het helindresan de wedstrijd op Deelen

Hallo allemaal.

Heb erg Genoten van die wedstrijd op Deelen.

Groeten Manfred de vriend van Han.:):):):)

Zit er iets van vet op je lens?
edit:
Oh laat maar zie het al :P
Sony Ericsson K850i

wat is daar mis mee dan? die had ik bijna gekocht :?

Over IFS is al genoeg geschreven op dit forum, kun je zo opzoeken, ik zou er nog niet eens een shocky mee durven uitrusten, laten we het daar moet bij houden:)

Grt.

2,4 Ghz

Ehhhhhh, ................ FASST is the best, FASST rules ??????????
Of hadden ze effe een radar aangezet op Deelen? vindt de RC ook niet fijn.

Over IFS is al genoeg geschreven op dit forum, kun je zo opzoeken, ik zou er nog niet eens een shocky mee durven uitrusten, laten we het daar moet bij houden:)

Grt.

2,4Ghz

Tja, nog niets negatiefs gehoord over de TM 10 van de FF10 :smile: werkt allemaal perfect. (zeer tevreden gebruiker) Al tig vluchten met electrotjes zonder de gebuikelijke ferriet ringen en ook al +/-30 vluchten in de kero bakken, no problemo's, ook zonder de gebr ferriet ringen.
Er heeft gewoon een sterke zender staan loeien en dan houdt alles op.
Zie je zondag wel weer.
Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Storing; motor ging stationair en hij reageerde nergens meer op. En dan te bedenken dat ie 2.4Ghz had gekocht een paar weken eerder. Was overigens geen IFS (was mijn eerste vraag) maar Spektrum. Zat allemaal netjes ingebouwd in de romp, heb het nog gecontroleerd. Vreemd:rolleyes:

Grt.

Zo vreemd is het niet dat er storing optrad, de antenne zie ik op de foto horizontaal staan, met Spektrum moet deze echt verticaal staan. Hierdoor zijn er al een paar toestellen bij ons naar beneden gegaan. 2,4 Ghz blijft toch een hele andere materie.
Blijft natuurlijk erg zonde zo'n schade :(

Laatst bewerkt:
Hoe weet jij welke gsm ik heb?:p
Glazenbollen waren in de uitverkoop :thumbsup:

Nee grapje, google maar eens op exif data.
Dit word door de camera aan automatisch aan elke foto toegevoegd, hierin staan belangrijke data zoals merk camera,type camera, iso, diafragma, sluitertijd, wel/niet geflitst, precieze tijd en datum wanneer de foto genomen is(handig bij ordenen), en als je camera het ondersteund ook bijvoorbeeld locatie waar de foto is genomen (gps)

Off topic.

O, al steek ik die kleine antenne terug de zender in dan is er nog niets aan de hand.
Zou wat zijn zeg "oeps vergeten m'n antennetje horizontaal of vertikaal te zetten, nu is m'n kissie stuk" zou maar effe verder gaan onderzoeken waarom bij jullie al diverse kisten ter aarde gestort zijn, IFS is bekend, is een brakkig systeem, heb ik zelf gezien, en Spectrum doet het verder niet verkeerd, ook zelf geconstateerd.

Just my two cents.

Ger.

Zo vreemd is het niet dat er storing optrad, de antenne zie ik op de foto horizontaal staan, met Spektrum moet deze echt verticaal staan. Hierdoor zijn er al een paar toestellen bij ons naar beneden gegaan.

On topic.

@philliams: waarom zou die antenne recht moeten staan? Als je meestal recht voor jou vliegt staat ze veel beter horizontaal... Niets moet, je moet persoonlijk bekijken hoe jij denkt dat de antenne het beste zou staan... voor jouw vliegstijl dan...

FASST is voor mij het beste systeem ik gebruik het nu al bijna 1 jaar op zowel klein als groot zonder enig probleem.

Enkele weken geleden sprak ik nog met Gernot die had die dag nog 5sec niets gehad op zijn 3m Yak lang leve IFS ;-)

Laatst bewerkt:
Zo vreemd is het niet dat er storing optrad, de antenne zie ik op de foto horizontaal staan, met Spektrum moet deze echt verticaal staan. Hierdoor zijn er al een paar toestellen bij ons naar beneden gegaan. 2,4 Ghz blijft toch een hele andere materie.
Blijft natuurlijk erg zonde zo'n schade :(
@philliams: waarom zou die antenne recht moeten staan? Als je meestal recht voor jou vliegt staat ze veel beter horizontaal... Niets moet, je moet persoonlijk bekijken hoe jij denkt dat de antenne het beste zou staan... voor jouw vliegstijl dan...
Philliams heeft wel gelijk. ;) recht op de antennedraad heb je een blinde vlek. Da's nu eenmaal een radio-eigenschap van dergelijke antennes. Door de antennedraad(jes) vertikaal te plaatsen zit de blinde vlek recht naar onder en recht naar boven, de plekken waar je het minste staat als je vliegt (tenzij je gaat hoveren).

Om die reden plaatst Futaba de antennes haaks op elkaar en heeft Spektrum bij de full-range ontvangers een tweede ontvanger die bij voorkeur haaks op de ander wordt geplaatst.

eliminatesBlind.gif

Tevens is het aan te bevelen de antenne in een hoek van 45° te zetten, het signaal vanuit de zenderantenne verspreid zich bolvormig vanaf de punt en op die manier wordt een optimaal bereik gehaald. :D

Back