Foto's LB dag 18-05-2019

0G7A1845_resize.JPG
0G7A1850_resize.JPG
0G7A1854_resize.JPG
0G7A1857_resize.JPG
0G7A1861_resize.JPG
0G7A1863_resize.JPG
0G7A1867_resize.JPG
0G7A1868_resize.jpg
0G7A1869_resize.JPG
0G7A1871_resize.JPG
 
Ja, Robert,
Du hast etwas verpasst. Zum Glück war der Willi da. Die nächste Almeerder lijnbesturingsdag ist am 28. September. Aber zweiffellos gibts es dann Wind und Regen.... (hoffen wir nicht)
(en, eh, Niek, jammer dat jij er niet was. Dan was het O.L. gehalte compleet geweest!)
 
Het was een top dagje. Iedereen bedankt voor de hulp. Leuk om na 40 jaar weer lb te vliegen.
En dan, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, meteen maar solo met je vintage F2B model met vintage OS 35. :yes::banana:
Daarom zien we dat kortdurende gebruik van wonderolieloze brandstof graag door de vingers....:eek: :rolleyes: >> :D;)
 
Niet lopen is te sterk uitgedrukt, maar echt leuk vindt 'ie dat inderdaad niet, zoals je hebt gemerkt.
Dat zit 'm in de metallurgie van de zuiger/cilinderunit.
Gietijzeren (vaak Mehanite) zuiger, stalen cilinderbussen.
Het gedrag van zaterdag zal in hoofdzaak zijn veroorzaakt door te weinig smering in het algemeen.
Peut voor een Fox 35 en ook, gezien de overeenkomstige constructie, een OS Max 35, moet echt moddervet zijn.
Fox schreef 29 (!!!) procent wonderolie voor.
Ga veiligheidshalve dus boven de 25 zitten.
Nitro 5 procent of meer.
Je gaat zo laag zitten als nodig om met je tankinhoud het hele programma te kunnen vliegen plus minimaal 5 ronden na het klaverblad....:D
 
Ik denk dat ik namens velen spreek, als ik zeg dat we je hebben gemist.
Maar goed om te horen dat we je (uiterlijk ;)) in september weer zien.:thumbsup:
 
Back
Top