Foto's PK-meeting 29 januari

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Jaap J., 29 jan 2005.

  1. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Even een topic aangemaakt voor de foto's, en deze keer mag hierin (wat mij betreft) ook wel een beetje gepraat worden :wink: Kom maar op met die foto's!
     
  2. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Hier de eerste foto's zijn er niet zoveel maar er zijn meer mensen die foto's hebben gemaakt.

    Erik zijn auto:
    [​IMG]

    Mark(Blade_3) zijn auto:
    [​IMG]

    Robert(Roboscan) zijn auto:
    [​IMG]

    Op de achtergrond Jasper in de voorgrond Mark, Erik en Thomas als ik me niet vergis:
    [​IMG]

    Jasper zijn auto en op de achter grond Herman zijn auto:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Robert(Roboscan) die ff een collector aan het afdraaien is:
    [​IMG]
     
  3. marvin

    marvin Guest

    Is er hier iemand waar ik me fotos naar toe kan sturen die ze online zet? Ik heb er ook nog een paar.

    Ik ben me helemaal vergeten voor te stellen. Ken nu nog steeds bijna niemand :roll: .

    Maar allemaal bedankt voor de gezelligheid, totaal geen storing gehad, en het liep allemaal prima :lol:

    Ik was dat jochie met die rode trui en evo 2 met mercedes clk kap. Zat bij Roelof aan tafel.
     
  4. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Jeetje pasqual (en marvin trouwens), jou heb ik dus niet de hand geschud :oops: . Dus: Foto van jezelf? Leuke foto's trouwens, vooral mooi dat Steve (clubgenoot die toevallig even langskwam) zo verleidelijk in de camera staat te lachen :wink:
     
  5. Rick St.

    Rick St. Guest

    haha, t was echt leuk vandaag, eindelijk is veel mensen gezien, had niet eens door dat jaap naast me stond ;) De auto van roelof is in t echt veeeel mooier... heb nu ook weer een project lopend..T was erg geslaagd, en nu wil ik fotos :p
     
  6. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Marvin je kan ze wel op 640x480 formaat naar mij sturen dan zal ik ze online zetten op ftp. (pasqual@gdesigns.nl)

    @Jaap idd maar wilde eigenlijk foto maken van de gene die op de rijdersstelling stonden :p maar toch mooie foto geworden. Helaas nog geen foto van me zelf gata zo lastig. Maar denk wel dat er wat foto's zijn gemaakt waar ik ergens op of tussen sta.
     
  7. Rick St.

    Rick St. Guest

    ik hoorde pas wie jij was in de auto :oops:
     
  8. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]




    Euhm de tekst denk je er zelf maar bij,

    Mag ik van iedereen de foto's via msn, Dan kies ik de leukste en mooiste uit voor het verslag !!!!!

    Erik zou ik van jou alle namen mogen hebben die er waren, ook voor in het verslag.

    Groet Robo
     
  9. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ok, ik weet ze allemaal (we missen Roelof trouwens nog op de groepsfoto), behalve de jongeman in de Adidastrui die (achter me) staat (of beter, volgens mij ging ik onbeschoft voor m staan) en de jongeman, tweede van rechts, in de grijze trui. De rest weet ik en een van die twee moet nog Pasqual zijn.... Wie is de ander?
     
  10. erg mooie fot,s allemaal.
    Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn.
    Maargoed volgende week zondag na rucphen. :D
     
  11. Rick St.

    Rick St. Guest

    Goh, wie denk je dat er ook een foto van ons stond te maken ;)
     
  12. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Mr. Adidas ben ik :) lekker een dagie gekeken heb op het moment geen elektro auto. De gene in de grijze trui is __Ted__(Martijn)
     
  13. Rick St.

    Rick St. Guest

    ik ben diegene helemaal links
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik ben toch niet fotogeniek ;)

    Maar na eerst even lekker van de steengrill gesmikkeld te hebben ha ik tijd om de enige 2 foto's even te resizen en up te loaden.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Rick St.

    Rick St. Guest

    Ik had lekker oerhollandse friete :p

    Maareh, waar blijft de rest?? Van de fotos!
     
  16. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    :D :D Heeft Roelof daar soms bovenop gestaan toen 'ie de groepsfoto maakte?? :D :D

    :wink:
     
  17. Blade_3

    Blade_3 Guest

    wauwies, een erg geslaagde dag!! ik heb het erg gezellig en uber relx gevonden 8) 8)


    de volgende keer gaan we full-throttle op een buitenbaan! dan kunnen we echt kijken hoe hard we gaan, dit was nogal krapjes...

    ennuh, over die foto's ik denk niet dat een ovalen motor het doet :wink: maarja, als je ze nou op rcpics.net zet 8) dan blijven ze in de goede verhoudingen.....

    op naar de volgende meeting!


    Mark
     
  18. __Ted__

    __Ted__

    Lid geworden:
    30 aug 2004
    Berichten:
    719
    Locatie:
    Harderwijk
    met die grijze (op de foto dan) was ik dus ja (Martijn aka __Ted__, zat bij marvin en roelof aan de tafel, HPI sprint groene kap en HPI micro roze BMW kap). Vond het inderdaad een geslaagde dag, lekker kunnen rijden, ook met de micro voor de eerste keer. Morgen zal ik nog een paar foto's ff posten, nu geen zin meer, duik me bed in. Was per slot van rekening ook half acht dat de wekker ging vanochtend (en vrijdag lag ik er ook pas 2 uur in :p )
     
  19. Rick St.

    Rick St. Guest

    En ik verzeker je, die is op evmc:p
     
  20. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Dat was een erg gezellige dag! Lekker gereden, op een erg leuke baan en de shop ook is goed bekeken. Woow, wat staan daar een mooie auto's! Voor de rest vond ik het erg leuk om de andere forum leden is te ontmoeten.

    Op naar de volgende meeting!

    Hier staan al mijn foto's.
     

Deel Deze Pagina