Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Modelbouwforum.nl - FAQ: Berichten lezen en plaatsenHoe voeg ik een bijlage toe aan een bericht?
Bijlagen en afbeeldingen
Als je een bijlage aan je bericht wilt toevoegen, gebruik dan de pagina 'Reageren op discussie' of 'Nieuwe discussie starten', en niet 'Snel reageren'. Om op de pagina 'Reageren op discussie' te komen moet je op de knop 'Post Reply' klikken.
Op deze pagina zie je onder het berichtvenster een knop 'Beheer bijlagen'. Als je op deze knop klikt, wordt een nieuw venster geopend waar je bijlagen kunt uploaden. Je kunt een bestand uploaden vanaf je computer of vanaf een andere URL. Gebruik het veld dat van toepassing is. Je kunt ook het bijlagepictogram in het berichtvenster gebruiken om het bijlagevenster te openen.
Als je een bestand wilt uploaden vanaf je computer, klik dan op de knop 'Bladeren' en zoek het bestand. Wil je een bestand uploaden vanaf een URL, voer dan de volledige URL in het tweede veld op deze pagina in. Als je een van de twee velden hebt ingevuld, klik dan op 'Uploaden'.
Zodra het uploaden voltooid is, verschijnt de bestandsnaam onder de invoervelden. Je kunt het venster dan sluiten en terugkeren naar de berichtpagina.
Welke bestandstypen kan ik gebruiken? Hoe groot mogen bijlagen zijn?
In het bijlagenvenster vind je een lijst van toegestane bestandstypen en hun maximale grootte. Bestanden die groter zijn, worden geweigerd. Er kan ook een maximum zijn aan het totaal aantal bijlagen dat je in het forum mag plaatsen.
Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?
Als je een afbeelding hebt geüpload als bijlage, kun je op het pijltje klikken naast het 'bijlagepictogram' en de afbeelding uit de lijst selecteren. De afbeelding wordt dan in het bericht geplaatst. Je kunt vervolgens zelf bepalen waar de afbeelding precies moet staan.
Om een afbeelding in te voegen die niet als bijlage is geüpload en die zich op een andere website bevindt, kun je de volledige URL van de afbeelding kopiëren (niet de pagina waarop de afbeelding staat) en vervolgens op het pictogram 'Afbeelding invoegen' klikken. Je kunt ookvoor en na de URL typen. Er mogen geen spaties voor of na de URL staan. Je kunt op deze manier ook afbeeldingen uit je fotoalbums (?) invoegen.![]()
En ik denk dat ik daar maar eens wat nieuwe filmpjes ga maken, waar ik ook dit uit ga leggen..
Goed idee, maar het is me gebleken dat het bestaande filmpje niet makkelijk gevonden wordt, ik heb er in ieder geval al tig keer naar verwezen.
Zou je de link(s) niet als een "belangrijke boodschap" bovenin het Helpdesk forum kunnen zetten?
Groet,
Ad
hmm doe iets fout