foto's plaatsen

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem: regelmatig gebeurt het dat ik geen foto's te zien krijg die ik in mijn foto-album wil plaatsen. :(
Ook als ik gekeken heb naar het aantal Kb en pixels en deze zijn okee dan nog verschijnen ze niet in beeld. Probeer ik het de volgende dag dan lukt het soms wel. Ra Ra? :confused:

Grt Kees

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem: regelmatig gebeurt het dat ik geen foto's te zien krijg die ik in mijn foto-album wil plaatsen. :(

Dit begrijp ik niet helemaal, Kees. Als je een foto in een album wilt plaatsen, en je geeft dat aan (via "Afbeeldingen uploaden" linksboven) dan krijg je toch een formulier waarin je 3 foto's kunt aangeven. Als je het vakje "bladeren" rechts van de velden aanklikt kan je de foto op je pc kiezen die je wilt uploaden. Als je 1, 2 of 3 foto's zo gekozen hebt klik je op "afbeeldingen uploaden" onderaan. Na een tijdje krijg je dan kleine versies te zien, en kan je eventueel nog tekst aan de foto's toevoegen, waarna je met "wijzigingen opslaan" de foto's definitief in je album plaatst.

Ik vraag me dus af waar het bij jou fout gaat.

Overigens hoef je je niet al te druk te maken over de grootte. Als de foto's groter zijn dan 800 pixels, dan worden ze automatisch door de forumsoftware verkleind. Bij echt grote foto's duurt het uploaden dan wel wat langer.

Groet,

Ad

Ik doe het precies zoals jij zegt Ad, en inderdaad krijg ik dan de kleine vakjes waar dus de foto's in zouden moeten komen maar daar staat bij mij dan alleen een stukje tekst. Ik zal het morgen nog een keer proberen en als het weer niet lukt zal ik eens opschrijven wat er in de vakjes staat.
Bedankt voor je reactie trouwens :p

Grt Kees

foto's

Weer geprobeerd en weer niet gelukt Ad.
Ik krijg links een vakje waar de beschrijving in zou moeten komen. Daar staat nu bv img 2860. Rechts daarvan zou de foto moeten komen maar die staat er niet. Zet ik het pijltje erop dan komt er te staan wat er in het tekstvak links staat nl img 2860. Het is trouwens JPG.
Vreemd dat het de ene keer wel goed gaat en de daaropvolgende keer niet. Hopelijk kun je hier iets mee.

Grt Kees

Daar staat nu bv img 2860. Rechts daarvan zou de foto moeten komen maar die staat er niet. Zet ik het pijltje erop dan komt er te staan wat er in het tekstvak links staat nl img 2860.

Vreemd Kees.
En die naam die er staat (bijvoorbeeld img 2860) komt die overeen met de naam van de foto die je wilde laden (dat zou dan iets van img-2860.jpg moeten zijn).
Ik stuur je even een PB met mijn email. Stuur dan even 1 of enkele van die foto's die niet willen lukken naar me op, dan kijk ik daar ook nog even naar. Dus wel exact dezelfde files als die niet willen lukken!!!

Groet,

Ad

Foto's ontvangen, en bij mij niets mis mee:

full

full

Dus snappen doe ik het ook niet. Als het je belet om je verslag te vervolgen kan je ook doorlinken naar deze. De tekst/code die je daarvoor in je boodschap moet plaatsen is (kopiëren en plakken):

[IMG]www.modelbouwforum.nl/media/136558/full[/img]

[IMG]www.modelbouwforum.nl/media/136559/full[/img]

Maar ik zal dit wel even melden. Misschien dat een moderator hier iets van begrijpt.

Groet,

Ad

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer geprobeerd en weer niet gelukt Ad.

Ik heb het doorgegeven.

Maar wat je nog een zou kunnen proberen is de 4 albums die nu "koekoek" heten weg te gooien.

Nu zie ik trouwens nog wat vreemds, je hebt namelijk 3 albums de "Restauratie Marie Jeanne" heten. Als je ze opent hebben ze alle 3 dezelfde inhoud, maar in het overzicht staat dat ze resp. 1, 3 en 6 foto's bevatten. Daar kan misschien het systeem ook van in de war raken. Ik zou de albums waarvan in de inhoud staat dat ze maar 1 en 3 foto's bevatten ook verwijderen (ik heb het gecontroleerd, volgens mij heeft dat geen invloed op je eerdere berichten).

Daarna zou ik proberen de foto's aan het nog bestaande album "Restauratie Marie Jeanne" toe te voegen. Kijken of het systeem dan weer wat begrijpt van je albums.

Groet,

Ad

Ik heb besloten om alles eraf te halen en alle foto's opnieuw te plaatsen.
De eerste 3 zonder problemen geplaatst. :p
Misschien inderdaad een te grote rommel Ad!

Thx Kees

Back