Foto's Redcheesehead

Hallo allemaal,

Redcheesehead heeft me gevraagd voor hem een aantal foto's op het forum te zetten, dit omdat hem dat vanuit Engeland niet lukte. Bij deze.

Nieuw%20Amsterdam_Zwarte%20zee%5B1%5D.jpg

Walcheren.jpg

Zwartezee2%28Small%29%5B1%5D.jpg

Zwartezee3%28Small%29%5B1%5D.jpg

Hans

Hoi Redcheesehead,

Mooie foto's, maar welk slepertje is dat op de tweede foto? komt me enigzins bekend voor :lol: :lol: :lol: ( :wink: ).

Groetjes Danny.

Hallo allemaal.
Mag ik namens mijzelf Sikko259
Even heel hartelijk bedanken voor zijn hulp.
het lut namelijk niet om foto's via england op het form te zetten.
En mijn goede vriend Danny Zag je dubbel vanmiddag Ik vond deze toevalig op een of andere site helaas toen ik deze foto vond had ik zelf een beetje te diep in het glaasje gekeken.
En vergat waar ik hem van daan haalde.
Stuur volgende week wat foto's naar Sikko 259 van het bouwen van de visser Trawler de Le Marginan.
En als Sikko 259 het wil kan hij deze op het forum zetten en ik maak een bouw verslag.
Nogmaals bedankt voor je hulp Sikko259.
Groetjes van over de grote plas.

Hoi Redcheesehead,

Die foto staat op Tugspotters, een andere site die in mijn lijstje favorieten voorkomt :lol: . Die foto heb ik trouwens niet gemaakt hoor (was het maar waar :wink: ), maar ik vond deze er wel een beetje op lijken;

Walcheren_184%7E0.JPG

En die is wel van mij :lol:, zie ook het bouwverslag.

Groetjes Danny.

Hallo Danny
Dat wist ik wel hoor alleen als je een foto van een andere site afhaald en die weer ergens anders gebruikt wordt er altijd even gevraagt om de bron er bij te vermelden. Dat heb jij toevallig bij deze gedaan. Als je het niet erg vindt dan maak ik een copie of jouw foto zet die in mijn modelbestand
En waarschijnlijk volgend jaar gaat ik een boekje maken emt allemaal verschillende foto's van de model bouw schepen.
Mijn Vikingbank komt er ook hoop ik zo uit te zien als de jouwe wat een schitterend model.
Helaas de Vikingbank ( Banckerd ) van Billingboats
Was van iemand anders die naar ik het model had over genomenen ik toen pas zag toen de doos bij mij thuis was afgeleverd hoe zwaar gehavend ze was.
Dat persoon had de cabine gebouwd en god het was om te schamen.Hebt met veel schuurwerk wat heel moeilijk was daar de gehele cabine al gelijmd was en niet geschuurd vol met lijm zat en daar over nog eens met wit geschilderd het nog een beetje redelijk kunnen krijgen ben nu al tien dagen alleen daar mee bezig.En het is nog steeds niet naar mijn zin.
Dus heb ik Donderdag middag eens contact met Overbeek in Vlaardingen opgenomen en gevraagt of zij de gehele bovenbouw en wat in principe dus van triplex is naar mij op wilde sturen.
Had de volgende morgen een bericht terug
Met hate antwoord dat tegen een vergoeding van 30.00 euro de gehele triplex gedeelde uit de bouwdoos naar mij toegestuurd wordt.
Is dat service of niet.
Ben ook bezig met restaureren van de Le Marginan
En dat gaat stukken beter dan de Vikingbank.
Zal wat foto's naar Sikko 259 sturen ervan met de vraag of hij die op dit site wil zetten.
Groetjes Nick

Back