Beste mede modelbouwers,
Enige tijd geleden heb ik eens wat vragen gesteld op dit forum, daarom leek het mij leuk om nog een aantal foto's te plaatsen van de resultaten. Ik heb mijn Kamps/KJ66 aan de praat, in deze motor zit nog steeds de kleine 2037 compressor. Het is de bedoeling om tzt te vervangen voor de 2038. Hieronder een fotootje van de motor bij stationair toerental.

Bij deze ook nog een impressie van mijn turbine trainer in aanbouw. Qua ontwerp gaat hij lijken op de Five Jet, dit is een model wat niet meer geproduceerd wordt. Het toestel heeft een spanwijde van 1700mm en een lengte van 1600mm. Voor de vleugel heb ik gekozen voor een semi symetrisch profiel met 12% dikte (NACA2412) het stabilo heeft een symistrisch profiel met 10% dikte (NACA0010). Het beoogde vlieggewicht is 6.5KG.



Dit is mijn eerste jet welke ik bouw en ben benieuwd wat jullie er van vinden, tips omtrendt de constructie zijn van harte welkom.
Met vriendelijke groet
Wessel
Enige tijd geleden heb ik eens wat vragen gesteld op dit forum, daarom leek het mij leuk om nog een aantal foto's te plaatsen van de resultaten. Ik heb mijn Kamps/KJ66 aan de praat, in deze motor zit nog steeds de kleine 2037 compressor. Het is de bedoeling om tzt te vervangen voor de 2038. Hieronder een fotootje van de motor bij stationair toerental.

Bij deze ook nog een impressie van mijn turbine trainer in aanbouw. Qua ontwerp gaat hij lijken op de Five Jet, dit is een model wat niet meer geproduceerd wordt. Het toestel heeft een spanwijde van 1700mm en een lengte van 1600mm. Voor de vleugel heb ik gekozen voor een semi symetrisch profiel met 12% dikte (NACA2412) het stabilo heeft een symistrisch profiel met 10% dikte (NACA0010). Het beoogde vlieggewicht is 6.5KG.



Dit is mijn eerste jet welke ik bouw en ben benieuwd wat jullie er van vinden, tips omtrendt de constructie zijn van harte welkom.
Met vriendelijke groet
Wessel
Laatst bewerkt: