Foto's uploaden met I pad

Als ik foto's upload naar mijn fotoalbums via mijn I pad staan die steeds ondersteboven. Op facebook en ander sites heb ik hier geen problemen mee.
Hoe kan ik dit oplossen?

Grtz A

Hoe doe je dat dan Antony mij lukt dat hele maal niet ik kan niet eens een bestand kiezen,die optie is dan uit op mijn iPad .

Het zijn wel fotos die ik met mijn Ipad zelf neem.
Als ik afbeeldingen wil uploaden vraagt hij " kies bestaande" en als ik dat selecteer gaat hij naar het fotoalbum van mijn Ipad.

Maar ze staan dus ondersteboven, en als ik ze ondersteboven upload staan ze ook ondersteboven, en als ik ze dan nog eens roteer staan ze juist.
Vreemd he.

Kun je de fotos niet roteren hier in de fotoalbums zelf?

Grtz A

Kun je de fotos niet roteren hier in de fotoalbums zelf?

Nee, dat kan helaas niet. Verdraaien met 90° zou af en toe ook wel makkelijk zijn, want dat is soms ook onvoorspelbaar wat er met een "portret" foto gebeurt. Ik zie dan een portret formaat foto op m'n iMac met Preview goed afgebeeld, maar als ik hem dan naar het forum laad dat staat ie toch in landschap formaat. Het gekke is, dat als ik die foto in Preview een keer 90° verdraai en dan weer terug en het (identieke) resultaat opsla, het dan wel goed gaat na uploaden naar het forum.

Ik heb geen iPad, maar kan het niet een systeem instelling zijn hoe foto's moeten worden opgeslagen?

Groet,

Ad Bakker

Nee, dat kan helaas niet. Verdraaien met 90° zou af en toe ook wel makkelijk zijn, want dat is soms ook onvoorspelbaar wat er met een "portret" foto gebeurt. Ik zie dan een portret formaat foto op m'n iMac met Preview goed afgebeeld, maar als ik hem dan naar het forum laad dat staat ie toch in landschap formaat. Het gekke is, dat als ik die foto in Preview een keer 90° verdraai en dan weer terug en het (identieke) resultaat opsla, het dan wel goed gaat na uploaden naar het forum.

Ik heb geen iPad, maar kan het niet een systeem instelling zijn hoe foto's moeten worden opgeslagen?

Groet,

Ad Bakker

Bij mij net hetzelfde, eens roteren en terugroteren naar de oorsponkelijke afbeelding en dan lukt het wel.

Grtz A

Back