Foto's van Boskoop?

Het was weer gezellig :celebrate: bij de allereerste electro fly-in van het jaar, ik heb er ook veel camera's gezien maar ik zag nog geen foto's. :bday:

Ik vond het een hele leuke en gezellige meeting!
...maarre, waar staan die foto's dan?

@ Allemaal.

Ik heb het geweldig naar m'n zin gehad zaterdag, de organisatie bij deze grandioos bedankt.
Er waren zeker veel jets vertegenwoordigd en ben prettig verrast over de snelheid en vlucht duur die gemiddeld werd gemaakt/gehaald.
Precies druk genoeg, lekker kunnen babbelen EN vliegen.
Ik ga mijn stinkende best doen om er ook volgend jaar bij te zijn, mits weer georganiseerd uiteraard :D
En weer een reden om een leuk elec modelletje hiervoor vliegklaar te krijgen (PBY5a Catalina 2,80 span). :wink:

Tot ziens

Grtz Ger Kovacs.

Ook even geweest op de middag. Helaas kon ik er pas zijn rond een uur of drie, maar 't was zeker de moeite waard.

Ondanks de stevige wind toch nog even leuk kunnen vliegen met de Minimag. Ik merk nu pas eigenlijk hoe rottig dat veldje is waar ik vroeger wel eens ging wildvliegen; elke meter die je steeg, had je weer een andere windkracht en richting (veel gebouwen omheen), maar hier ging alles prima!
Wat ik erg leuk vond om te zien waren de vele electrojets; 'was mijn eerste keer dat ik dat soort kisten zag vliegen - heel erg leuk, fantastisch vliegbeeld, supersnel, mooi geluid (vooral met wind mee!) en technisch (eigenlijk) best eenvoudig. Er gaat zeker zo'n kistje komen voor mij t.z.t.!

Dennis

Back