foto's van je elektro

Het lijkt me leuk om netzo als in het bigscale topic iederreen een foto van z'n auto laat zien.

ik zal aftrappen

Dit is mijn Traxxas slash 2WD
full

Dit is m'n tamiya M-04
full

En dit zijn mijn konijn en m'n hpi sprint 2
full

Laatst bewerkt door een moderator:
HPI Savage Flux XL

P1040410.JPG

Team Associated RC8Te
P1040697%20-%20Picasa%203.jpg

Ofna/Hobao Hyper Mini STe
P1030791.JPG

Traxxas Mini E-Revo VXL
P1050021.JPG

Axial AX10
P1040444.JPG

woow nard die Team Associated RC8Te is mooi en je hebt hem mooi bewerkt ook dus superrr mooi.

@SCRT geeft het veel verschil je race slash en je bash slash?

Mijn Slash 4X4 in ongebruikte staat.
full

Actiefoto, dus nu iets meer gebruikt.
full

Nog iets meer gebruikt.
full

SCRT Pilot: Had nog niet de gelegenheid genomen om te reageren in je bouwverslag. Maar je race Slash is natuurlijk gewoon goed gelukt! Mooi gedaan:mrgreen:

Murky: Meen ik nou te lezen dat je de Red Bull kap een beetje kapot hebt gereden. Tja...dat is natuurlijk wel het risico, maar vind zelf deze kap 1 van de mooiere die ik gezien heb op een Short Course auto..Dus zonde!;)

Murky: Meen ik nou te lezen dat je de Red Bull kap een beetje kapot hebt gereden. Tja...dat is natuurlijk wel het risico, maar vind zelf deze kap 1 van de mooiere die ik gezien heb op een Short Course auto..Dus zonde!;)

kap is weer gefixed met het geweldige spul "shoo goe"

Brushless E-maxx (FLM chassis op komst):

Brushless slash:

Brushless XRay T2R 6.5t:

Brushless Traxxas rustler:

Laatst bewerkt:
mijn Rustler VXL

full

De wielen heb ik bij conrad.nl besteld. Het zijn AS-01 monstertruckbanden.

artikelnummer banden; 225966 - 89
artikelnummer velgen; 235134 - 89

Bedankt RCW en Nard Cox. ;)

Groeten, Jean-Baptist.
06021978

Foto's kan je ook op het forum zelf uploaden. Daarna de BB code copieeren in je post. Dan komt het helemaal goed.:-D

Na een tijdje niets meer van mij te horen hoop ik dat jullie niet teleurgesteld zijn dat ik er weer helemaal invlieg.

Daarom eens men auto's voor stellen

Hpi E-Savage zonder elektro :

afbeelding%20332.jpg

Traxxas E-Maxx rijd eindelijk na veel prutsen alleen is nu achter shock gebroken + shock tower en de foute bulkhead is nog steeds niet vervangen maar voor de rest in goede staat en rijd... :

afbeelding%20333.jpg

afbeelding%20334.jpg

afbeelding%20335.jpg

En dan de laatste Tamiya hiluxs die rijd nog steeds niet want ik heb geen dogbones en hij is ook van de jaren stillekes... dus moeilijk om onderdelen te vinden :

afbeelding%20331.jpg

Mvg, Lexboy

een roofdier moet je voor de veiligheid opsluiten hé :rolleyes::)

nee mijn kat zat er net naast toen ik de foto wou nemen en net toen ik de foto maakte is die weggesprongen, maar ja kvond het wel een mooie foto

Back