Foto's van je modelauto NA het racen

Discussie in 'Foto-Album' gestart door BlackFox, 14 apr 2004.

  1. Rick St.

    Rick St. Guest

    oeee je hebt mij wagen nog niet vies gezien na een dagje uitgeleefd te hebben op het bouwterrein..komt ie:p

    [​IMG]
    en nog 1

    dese is wel heel wazig.. maar toch...
    [​IMG]


    mvg Ricky[/img]
     
  2. P@trick

    P@trick Guest

    @Rc Gek

    Wow das lekker vies.
    Ik heb in de tijd dat ik ook een savage wou veel op savage central gesurfed. En ik kan je vertellen zei maken hun auto pas vies daar is die van jullie stoffig bij. Maar goed de amerikanen hebben ook gewoon een kronkel
     
  3. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    [​IMG]

    dit is van tien minuutjes rijden. morgen zal ik ff wat andere fotootjes posten. :twisted: want vies word ie wel op het bouwterein of niet RcGek
     
  4. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Op het stuk waar ik regelmatig rijd ligt behoorlijk wat stof en fijn zand... (gemeente zou er wel eens mogen vegen!). Dat zit dus ff later ook op de gehele auto...

    Schoonmaken kost darana best wel wat tijd... allereerst het grootste gedeelte wegpoetsen met een doekje, de fijne ruimtes met een tandenborstel en de kleine ruimtes zoals bij de gloeiplug daar ga ik met een wattenstaafje aan de gang... Helemaal showroom-schoon wordt ie niet, maar je krijgt er geen smerige handen meer van als je hem oppakt

    Ga morgen weer rijden, je kan pics verwachten van de vuiligheid die ik dan weer heb opgepikt...

    Maareh.... DIRTY PICTURES heeft nu wel een hele andere betekenis gekregen.
     
  5. BlackFox

    BlackFox Guest

    Inderdaad, op de plaats waar ik rij ligt er heel veel geel stof van de DSM (diegene die aan de maaskanten wonen weten wel wat dat is :twisted: )
    en dat is dus ook op de auto gekomen...

    En wat die dirty pictures betreft... :D
     
  6. Evodriver

    Evodriver Guest

    Daar kom je niet aan, met je (bijna-) Competition hoor, Patrick. :D

    Schoonmaken opzich ben ik meestal in 10 minuutjes klaar, zolang er geen gekke lekkages zijn geweest aan motor of uitlaat. (of je een halve kan benzine over de wagen kiept bij het tanken, in alle stress)

    Daarna komt echter het slopen, wat na elke race weer gebeurd. Zover uit elkaar als ik nodig vind, terugkijkend op het weekend en alles controleren. Al dan niet met motor-checkup....
     
  7. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
  8. Evodriver

    Evodriver Guest

    Helemaal mee eens. :)
     
  9. tbstuntpiloot

    tbstuntpiloot

    Lid geworden:
    29 okt 2003
    Berichten:
    918
    Locatie:
    -
  10. attack

    attack Guest

    De mijne is ook heel vies effe over het fochtige gras gereden.

    [​IMG]
    Lekker ermee gereden en toen was ie vies.


    [​IMG]
    Ergste weggehaald en de rest op laten drogen en de volgende dag schoongemaakt.
     
  11. eddy

    eddy Guest

    M7H: zo te zien heeft je auto een vast plaatsje in de garage of niet (onder de uitlaat te zien) :p [/quote]
     
  12. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Haha, ik zie het....
    hou het maar op toeval......
     
  13. HPI Freak

    HPI Freak

    Lid geworden:
    11 jul 2004
    Berichten:
    320
    Locatie:
    Elst (Utrecht)
    Is deze ook smerig genoeg ? Na 2 tankjes brandstof.

    [​IMG]
     
  14. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    :p wa rijdt je op gewoon zand of ? als je over kleine steentjes rijdt beschadigd kap nooit of delen van je chassis ?
     
  15. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    als jij op grint gaat rijden is de kans dat jij putjes of krasjes op je bodemplaat krijgt groot, je kap is flexibel en zal dus minder krasjes en deukjes vertonen

    Groet Robo
     
  16. bombarst

    bombarst

    Lid geworden:
    14 sep 2003
    Berichten:
    803
    Locatie:
    Zuidbroek(GR)
    ff over het gras gereden!! :

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dat wordt weer poetsen dus!


    Arnold
     
  17. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    :offtopic: ik zou maar heel goed kijken naar al je lagers en alles goed inspuiten met wd40 want je hele wagen zal wel zeik nat zijn na zown feestje 8)
     
  18. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    lagers... het is een TL-01 long chassis... deze heeft standaart glijlagers, nu weet ik niet of Arnold er koggelagers in heeft gedaan.
    maar de TL-01 kan aardig wat water hebben hoor :lol: ... derk en ik hebben dat ding helemaal aangort gereden, en ook in de regen :D

    Groet Robo
     
  19. marvin

    marvin Guest

    Precies, bij ons haalt bijna iedereen een TL01 tevoorschijn als het gaat regenen met een wedstrijd dag, die TL01 is gewoon de duikboot :lol:
     
  20. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    ahaa zeg nu nog is dat een tl01 tunen geen zin heeft :) hehe je gebruikt hem als regenweerauto, goed gevonden !
     

Deel Deze Pagina