Foto's van zelf gemonteerde voorlichten !Artikel aangepast!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door transparent, 22 aug 2003.

  1. Oregon

    Oregon Guest

    wellicht hebben velen onder jullie al m'n leds gezien , maar ik heb nog niet gezegd hoe ik dit gemaakt heb...
    Hier zie je het binnenwerk :
    http://users.pandora.be/oregon/Rc Heaven/Protech nitro fun 12 ( 2WD )/P1010388.JPG
    Het zijn 2 witte en 2 rode ledjes die ik gaan halen ben in een computerzaak ( dezelfde leds dus die weergeven als je hard disk bezig is en als je pc opligt , maar die zien dan groen en rood )
    aan zo'n led heb je een + en een - pool ( het kortste staafje is de - )
    deze moeten dan geschakeld worden via suikertjes aan een stroombron ( bij mij is dit een 9V batterij , die ik dan aan de body zelf hang , zodat het geen problemen levert als ik de body er af neem )
    Voor alle zekerheid heb ik er een weerstand tussengestoken , 300 omps ( of wat daar de afkorting ook van is :p ) , zodat alle leds evenveel stroom krijgen en dus mooi gelijk branden.
    Hier zie je dan het resultaat :
    http://users.pandora.be/oregon/Rc Heaven/Protech nitro fun 12 ( 2WD )/P1010366.JPG
     
  2. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    ohm...
     
  3. TnT nelis

    TnT nelis Guest

    er zit een vlekje op je bank. 8O

    wat is dat wiite spul? kit of klei?
     
  4. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    het lijkt op kit... ik had het gedaan met een lijmpistool... gewoon een paar dotjes op verschillende punten, en alles wat echt niet mocht trillen helemaal ingesmeerd... zag er wel netter uit dan met kit als ik eerlijk mag zijn...

    groeten, thomas
     
  5. Hpidaan

    Hpidaan Guest

    ik heb ook nigt rider licht en ik heb er een filmpje van mar lukt niet om hierop te zetten daan_veldman@hotmail.com wie wil het voor me doen
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

  7. xxltuning

    xxltuning Guest

    ik heb op mijn protech ook voorlampen en neon
    het zit op een 9v batterij en de ledjes zijn xenon look ziet er heel vet uit :D en is ook heel fel
    [​IMG]
    maar op mijn kap zit nou een grote lijmvlek op en op de nieuwe worden ze ook op de goeie hoogte gezet
     
  8. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    fotos van die lichten en neon dan :D
     
  9. BlackFox

    BlackFox Guest

    Ah da is diene johnny met zijn roze dingskes :D

    Anayways, nu ik et tegoei zie valt et toch nog mee :)

    Weer een tech rijder erbij :wink:
     
  10. ja hij is een kameraad van mij hij maakt de raarste ding vind ik dan he maar dat ding kan ook scheuren kan ik je zeggen :eek:
     
  11. Blade_3

    Blade_3 Guest

    hmm, mijn night rider doet ut niet meer, moet eens gaan kijken en doormeten... misschien kwam het doordat ik misschien door een plas gereden ben :lol: maarja, heb nu ook voorlichten op me Savage SS, heb reflectors gekocht(al een hele tijd geleden) voor 5mm leds, deze ingebouwd in die gekke ronde dingen voorop bij een savage en wat draadjes gelegd naar de recieverbox van me auto, een 9v oplaadbaar batterijtje gesloopt en direct gesoldeerd... nu gewoon een draadje aansluiten en hij staat aan. misschien komt er nog eens een knopje voor het gemak... foto's komen nog, :D moet eens me auto schoon gaan maken nadat ik in de smurrie heb gereden... :D
     
  12. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    nauw ik ben ook bezig met lichten ik heb neon lichten bestelt helemaal rond voor 1/5 ik heb oon nieuwe body gekocht van bmw m3 gtr en ik ken iemand die hebben een eigen design studio voor stinkers http://www.mjdesign.nl die maakt voor mij net als bij de films fast of the forious helle toff stinkers als hij klaar is komen meer foto
    project fast of the furious hahahaha (jammer dat er geen lachgas op een fg kunt monteren)hahahah
    [​IMG]
     
  13. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    alles kan hehe :lol:
    Puur knutselen!

    mzzl 8)
     
  14. lauterbacher

    lauterbacher Guest

    [​IMG]
    deze foto is nog van de andere body die neuwe moet nog gespoten worden
     
  15. Stephan

    Stephan Guest

    Van wat ik kan zien, ziet het er mooi uit :yes:
    Niet al te duidelijke foto maar toch het ziet er goed uit
    Hooiii
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Beetje vage foto, maar ziet er wel leuk uit :)
     
  17. TiZeR

    TiZeR

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    197
    Locatie:
    Wolphaartsdijk
    ik vind het leuk alleen had je een ander kleurtje moeten gebruiken want zover ik kan zien is de auto
    blauw en je neon groen.
    dat vind ik niet echt passen
    maar als nog leuk gedaan
     
  18. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    vet man. maar is dat nu ook nog een beetje zcht baar scnacht's of is het puur voor de show??

    Groet Robo
     
  19. is dit nieuw een beetje oud topic ?!

    maar oké ziet er super uit !!
    mooi gedaan

    groet,
    Frank
     
  20. Rc_Roni

    Rc_Roni Guest

    Hallo, sorry dat ik er zomaar tussenkom, maar ik zie dat hier gepraat wordt over ledjes in de auto's....ziet er kewl uit :D ....in de zomervakantie verveelde ik me enorm dus heb ik ook ledjes in me brandstofauto gezet.....in me monstertruck( nitro blaster van Protech )..... 8) ...en een tijdje daarna had ik weer een periode waarin ik me enorm verveelde en dus heb ik mijn elektro auto ( Xray t1Raycer met ford mondeo body ) ook van lichten voorzien :wink:
    Ik heb deze led's in een winkel gekocht bij mij in de buurt. In die winkel sta ik tegenwoordig bekend als : 'de ledjesman' :twisted:

    Ik heb ook een Amerikaanse politie auto voorzien van led's maar heb nog niet de kans gekregen foto's van em te maken , want op een of andere manier doen de led's het niet meer ( en nee, de batterijen zijn NIET leeg :wink: )....kzal zo snel mogelijk 'proberen om em te maken :wink:

    Ik heb de ledjes niet mooi weggewerkt, want daar dacht ik toen nog niet aan :oops:

    P.S. Dit is de eerste keer dat ik foto's upload dus mijn excuses als er iets verkeerds is gegaan :oops:

    [​IMG]
    Mijn protecht nitro blast met in totaal 27 ledjes, waarvan 15 'felle'ledjes zijn 8) ( heeft me wel een fortuin gekost :oops: )

    [​IMG]
    6 achterlichten

    [​IMG]
    6 fel blauwe ledjes voor de zogenaamde undercar neon

    [​IMG]
    en 3 ( wat ik noem ) interieurled's :roll:

    [​IMG]
    en dit is mijn elektro onroad met 3 printplaatjes dus 9 led's ( allemaal fel 8) )

    [​IMG]
    Excuses voor deze onscherpe foto :oops:

    ff op een rijtje :twisted: nitro = 27 led's ( 6 koplampen, 6 achterlichten, 6 undercarneon, 3 interieurled's, 4 groene led's op de laadbak zegmaar en 2 rode op het dak), 5 schakelaars, 2X 9Volt batterij, 12921Kilometer aan draad en 1 printplaatje van een fietslamp.

    elektro : 3 printplaatjes van fietslampjes, dus 9 leds in totaal, 2 AA penlites en een heel wat minder draad dan in mijn nitro :wink:

    Groeten, Ronald 8)
     

Deel Deze Pagina