Foto's watervliegmeeting Zevenhuizenplas

• Topicstarter Topicstarter Eric R
  • Startdatum Startdatum
E

Eric R

Guest
Ben vanochtend even bij de watervliegmeeting geweest en heb daar wat plaatjes geschoten.

Watervliegen_Zevenhuizenplas1.jpg

Watervliegen_Zevenhuizenplas2.jpg

Watervliegen_Zevenhuizenplas3.jpg

Watervliegen_Zevenhuizenplas4.jpg

Watervliegen_Zevenhuizenplas5.jpg

Er volgt meer

Ik zat nog ff de 120 foto's te bekijken en ik heb nog een paar mooie gevonden.

water1.jpg

water2.jpg

water3.jpg

water4.jpg

water5.jpg

Als je intresse hebt in een grote foto (3456x2304 van 3á4mb) stuur dan even een PB met mail adres

Eric

Alvast 2 mooie foto's, hoop vanavond alles goed uit te zoeken.

Watervliegmeeting-1.jpg

Watervliegmeeting-2.jpg

Daar zitten hele mooie foto`s tussen zeg (eigenlijk gewoon allemaal ;-) ).

Kom maar op met die foto`s kunnen we nog even genieten.

Zlef heb ik geen 1 foto geschoten, wel is er gebruik gemaakt van mijn 300mm lens en ik hoop over 1,5 week een CD te krijgen van Gijs met heel veel foto`s (ook die van Teus komen mijn kant op).

Verder heb ik iets van 30minuten film en 2 aardig goed gelukte filmpjes met de FCO 2, vooral diegene die onder de tip van mijn Super Decathlon getaped zat vindt ik zelf errug mooi en die komt ook in hoge resolutie.

Tevens heb ik al een aantal gegadigden voor een dvd maa daar kunnen er altijd meer bij ;-)

IMG_2812.JPG

IMG_2608.JPG

IMG_2856.JPG

IMG_2478.JPG

IMG_2895.JPG

ik heb er ongeveer 500 geschoten. ik zal een dvd jouw kant opsturen berto.. en schrijf mij maar op voor de watervlieg dvd

Laatst bewerkt:
Schitterende foto`s Pieter ik wacht met smart op de dvd.
(pfoe wat is die laatste mooi ik hoop dat er meerdere foto`s zo geschoten zijn).

Iedereen mag ze downloaden hier:

1ste watervliegmeeting 2008 - a set on Flickr

Mocht iemand een nog hogere resolutie willen hebben voor bijv. een vergroting, dan moet hij/zij mij maar een mailtje sturen.

In ieder geval alle piloten bedankt voor hun vliegkunsten. Zonder hun geen foto's haha :)

PS Ronald ik wil jouw nog wel een keer in aktie zien hoor. Mooie kist trouwens. Kom een keer naar Lelystad (ben daar vrijwilliger) dan zetten we hem naast de echte!

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen mag ze downloaden hier:

1ste watervliegmeeting 2008 - a set on Flickr

Mocht iemand een nog hogere resolutie willen hebben voor bijv. een vergroting, dan moet hij/zij mij maar een mailtje sturen.

In ieder geval alle piloten bedankt voor hun vliegkunsten. Zonder hun geen foto's haha :)

PS Ronald ik wil jouw nog wel een keer in aktie zien hoor. Mooie kist trouwens. Kom een keer naar Lelystad (ben daar vrijwilliger) dan zetten we hem naast de echte!

Dat lijkt mij een mooi plan wil ik graag doen.
Ik heb gisteravond nog wel gevlogen met de Cat niet van het water maar van het veld op de club.

Gr Ronald

Leuk! Nou ik kom nog een keertje bij de club langs als het zonnetje schijnt. Het is leuk om van die RC vliegtuigen foto's te maken.

Back